fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך שגלגל מסתובב לו

לפני שבועיים מכבי צור שלום הייתה על גג העולם אחרי ניצחון בכפר כנא בדקה ה93, שהרחיק אותה בשלוש נקודות מהמקום האחרון. בשבוע שעבר ספגה צור שלום שער בדקה ה93 מרובי שפירא ובמקביל כפר כנא ניצחה בדקה ה90 והכל חזר לקדמותו. אלון בוזורגי נעדר בגלל מות סבתו

ליבי ליבי עם שחקני, מאמני ומנהלי מכבי צור שלום. שבוע ימים אחרי שזכתה בניצחון גדול וחשוב במשחק העונה בכפר כנא, בו כבשה שער ניצחון בדקה ה-93 חזרה הקבוצה למגרשה הביתי כדי לארח את קבוצת הצמרת מ.ס. רובי שפירא חיפה. המפגש הביתי הקודם נגד קבוצת צמרת היה שבועיים קודם מול הפועל חדרה והסתיים בתבוסה של צור שלום 4:1. הפעם היה רושם שהקבוצה עלתה בביטחון למשחק, למרות חסרונו של מלך השערים של הקבוצה אלון בוזורגי, שכבש את שער הניצחון החשוב בכפר כנא. בוזורגי נעדר בגלל מות סבתו, בבוקר המשחק.

zur 01
רגע לפני השער. נתן נודלמן (משמאל) ובר קרסנר מתכננים תרגיל

קבוצת רובי שפירא חיפה משופעת בשחקנים מצוינים, אך היא התקשתה לתרגם את היכולת הטכנית שלה במגרש הקטן בצור שלום. במחצית הראשונה לא ראינו פעולה מסוכנת אחת של האורחים, אבל הגנת צור שלום "נחלצה לעזרתם" וסידרה להם שער, מאוד אומלל, מבחינתה של צור שלום, שנבע מבלבלו וחוסר תיאום בין השוער תום אלמדון לשחקנים. קשר רובי שפירא חיפה ברק דניאל הזריז ניצל את הטעות ומקרוב דחק פנימה והעלה את רובי שפירא ליתרון 1:0 בדקה ה-21. מכבי צור שלום לא נשברה והחלה לתקוף את שערה של חיפה, היא תקפה לכיוון השער המזרחי, האהוב עליה, ונעזרה ברוח הגבית. בדקה ה-38 נפסקה בעיטה חופשית לזכות צור שלום 35 מ' אלכסונית משער חיפה. נתן נודלמן בעט מצוין כדור חד וחזק והבלם דני אסולין הסיט קלות את הכדור לתוך השער, שוויון 1:1. עד סוף המחצית צור שלום המשיכה ליזום אך לא הצליחה לכבוש והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון 1.

במחצית השנייה המגמה התהפכה, חיפה תקפה יותר, אך התקשתה להגיע למצבי הבקעה . דווקא המקומיים החמיצו שני מצבים מסוכנים. ככל שהדקות עברו ביצע מאמן האורחים עודד קוטר חילופים התקפיים, כאשר הוא ויתר על שחקני קישור לטובת שחקני התקפה. מבחינתו תיקו היה גרוע, שכן מוליכת הטבלה הפועל חדרה, נהנתה מיתרון של ארבע נקודות על חיפה ותיקו היה מצמצם את הסיכויים של חיפה להשיג אותה. לכן הוא הימר וזכה. בדקה ה-96, על פי גירסת השופט מג'ד רושרוש, 99 על פי גירסת מאמן צור שלום דני רבינוביץ, זכו האורחים בבעיטת קרן. הכדור הורם לקרוב והמחליף מחאמיד פאיק, שנכנס כמה דקות קודם, נגח פנימה והעניק לקבוצתו שער ניצחון יקר מאוד 2:1 בסיום לרובי שפירא חיפה.

zur 02
שניות אחרי השער. שחקני צור שלום חוגגים עם דני אסולין

המקומיים היו בהלם. רבינוביץ' היה עצבני ומתוסכל: "ידעתי שהשופט יגמור אותנו. הוא עשה לנו את זה גם בסיבוב הראשון בבית שאן, כאשר שרק בתוספת הזמן על בעיטה בלתי ישירה לרעתנו ברחבה, בטענה שהשוער החזיק בכדור יותר משש שניות. שריקה הזויה שכמותה לא ראינו בשום מקום. הפעם הוא הוסיף 9 דקות. יש גבול. הוא הוסיף בהתחלה 7 דקות ואחר כך הוסיף על התוספת עוד שתי דקות. וכאשר חיפה כבשה הוא מיהר לשרוק את שריקת הסיום".

"אין מה לעשות, נגזר עלינו להילחם עד סוף העונה. כבר היום מצפה לנו משחק חוץ קשה נגד מ.ס. טירה. למרות האכזבה מההפסד אני בוטח בשחקנים כי הם יודעים מודעים למצב ואני בטוח שהם יעשו הכל כדי לחיזור הביתה עם נקודה אחת לפחות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות