fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק קראה למשורריה

יצירות של ארבעה תושבי העיר, שנבחרו על ידי ועדה מיוחדת, יפורסמו על גבי לוחות שייתלו על מבני חינוך ותרבות ובפארקים ציבוריים במסגרת המיזם "משורר בעירו"
ראש העירייה אלי דוקורסקי וחברי ועדת הפרס עם המשוררים הזוכים | צילום: דוברות העירייה.

במסגרת המיזם "משורר בעירו" פרסמה עיריית קריית ביאליק קול קורא למשוררים תושבי העיר לבחור את יצירותיהם שיפורסמו על גבי לוחות שייתלו על מבני חינוך ותרבות ובפארקים ציבוריים. יותר מ-30 תושבים נענו לאתגר ושלחו את יצירותיהם. ועדה מיוחדת בראשות מנכ"ל העירייה, ליאור טרגן, בחרה ארבעה שירים: "הזדקקות"  מאת ענת  גרי-לקריף, "חיים  נחמן" מאת יוסי דואק, "זו עירי קרית ביאליק"  מאת  רון חיה ו"אלומות האור" מאת  לידור  שטרנברג.

ראש העירייה אלי דוקורסקי ביקש לפגוש את הזוכים כדי לברכם באופן אישי וביקש להודות לתושבת העיר חגית מנדרובסקי, שהגתה את רעיון הפרויקט. דוקורסקי:" מטרתנו היא לעודד כתיבה וקריאה אצל התושבים".
יוזמה זו מצטרפת ליוזמות נוספות של העירייה כגון טיילת רבין, בה פרושות עמדות עם סיפורי הילדים מהפרויקט "ילדי קריית ביאליק מספרים".

"מהיום שנבחרתי לתפקיד ראש העירייה החלטתי להשקיע בעידוד הקריאה החל מהגיל הרך. יותר מעשור, מדי שבוע, אני מבקר בכיתות א' בעיר ומקריא להם ספר בשעת סיפור. במהלך השנה נאספים סיפורים פרי עטם של הילדים ואנו מפרסמים אותם בספר המוענק בסוף השנה לנשיא המדינה, לשר החינוך ולתלמידים עצמם", הוסיף דוקורסקי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות