fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: עובדי עירייה זומנו לחקירה ביחא"ה

הבוקר פשטו חוקרים מהיחידה הארצית לחקירות הונאה על משרדי עיריית קרית ביאליק. מספר עובדים נלקחו לחקירה. החקירה מתנהלת זה כשנתיים בעקבות תלונה שהגיש יו"ר ועד העובדים לשעבר יונה סופר. העירייה בתגובה: "אנו משתפים פעולה באופן מלא עם המשטרה"
עיריית קרית ביאליק
עיריית קרית ביאליק (צילום: רותם כבסה)

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יחא"ה) פשטה הבוקר (יום שני) על משרדי עיריית קרית ביאליק, אספה מסמכים ומספר עובדים בעירייה זומנו במיידי לחקירה במשרדי היחידה. ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי שהה היום בישיבות בירושלים.

בשעה 08:30 בבוקר נכנסו החוקרים למשרדים, ביקשו מסמכים רלוונטיים והעובדים שתפו עימם פעולה. על פי המידע יחא"ה מנהלת זה כשנתיים חקירה מקיפה בעיריית קרית ביאליק בעקבות תלונה שהגיש יו"ר ועד העובדים לשעבר יונה סופר. הפרשה נחשפה בשבוע שעבר לאחר שבכיר בעירייה נחקר במשך שעה וחצי ביחא"ה. עוד נודע כי לפני שמונה חודשים אף נחקרו מספר עובדים נוספים.

מקורב לסופר מספר הערב לבלינקר, כי סופר הגיש תלונה ביחא"ה לפני שלוש שנים ונחקר עשרות פעמים במשרדי היחידה בבת ים, והגיש לחוקרים ראיות והוכחות לתלונות שהגיש. 

מעיריית קרית ביאליק נמסר בתגובה: "העירייה משתפת פעולה באופן מלא עם המשטרה. אנו בטוחים כי המשטרה תבצע את מלאכתה החשובה במהרה ותביא סוף לסאגה שמקורה במתלונן יונה סופר. מאז שסיים את תפקידו בעירייה, הוא מחפש בכל דרך לפגוע בה ובעובדיה וממלאי תפקידים, בדרך של הגשת תלונות כוזבות".

 בתגובה לדברים אמר יונה סופר: "אני מנוע מלהתייחס או לדון בפרטי המקרה".  
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "איננו מוסרים פרטים אודות חקירות המתנהלות ביאח"ה".

שותפה לכתיבה: הילה מלמד 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות