fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית אתא איים לשרוף את בניין העירייה

בית משפט השלום בקריות שחרר אתמול (רביעי) בניגוד לבקשת המשטרה את תושב קרית אתא שאיים לשרוף את בניין העירייה תוך כדי שהוא התפרץ למקום, קילל ואיים על מנהלת אגף הפיקוח
עו"ד יוני דדון
עו"ד יוני דדון (צילום: עצמי)

תושב קרית אתא איים ביום שלישי השבוע, כי ישרוף את בניין עיריית קרית אתא, לאחר שביקש לבטל דו"ח שקיבל ובקשתו נדחתה. התושב התפרץ לעירייה, קילל וגידף את מנהלת אגף הפיקוח. ניידת משטרה שהוזמנה עצרה את התושב וביום רביעי הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בקריות בעילה של מסוכנות.

יוני דדון
"מרשי כופר במיוחס לו". עו"ד יוני דדון (צילום: עצמי)

התובע המשטרתי ביקש מהשופטת לובנה חלאילה, הארכת מעצר של יומיים. בהארכת מעצר ביקשו עורכי דינו לימור ויוני דדון מבית המשפט חלופת מעצר בית. אחותו של החשוד הסבירה בבית המשפט כי היא תפקח על אחיה שמתגורר הרחק מבניין העירייה.

השופטת חלאילה: "לאחר ששמעתי את הצדדים הגעתי למסקנה כי במקרה הנוכחי קיימת חלופת מעצר, שפגיעתה בחירותו של התושב פחותה".

השופטת קבעה כי התושב ישהה במעצר בית בביתו בקרית אתא ובפיקוחה של אחותו, והמשטרה רשאית לערוך בדק בית ולבדוק את קיום התנאי. המשיב חתם על התחייבות עצמית וערבות צד ג' של 2000 שקלים ועליו להתייצב במשטרה לחקירה ככל שצריך. על התושב נאסר ליצור קשר עם המתלוננת.

עו"ד דדון: "מרשי כופר במיוחס לו ומכל מקום אין בכוונתו לפגוע בעירייה או מי מטעמה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות