fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תומר שריקי ובר אלסברי סיכמו בעירוני קרית אתא

עירוני קרית אתא סגרה השבוע עם חלוץ וקשר ומנהלת מגעים עם החלוץ עידן שפשה והקשר קובי חסן. השוער עומרי אלון סגר לעונה נוספת. הקשר שחר סימן טוב מתנדנד

הנהלת עירוני קרית אתא עובדת לאחרונה במרץ. בשבועיים האחרונים סגרה ההנהלה עם חלוץ בקה אל גרביה תומר שריקי וקשר הפועל הרצליה בר אלסברי. שריקי (21) פתח את העונה שעברה בהפועל בית שאן ואחרי 8 מחזורים יבשים עבר להפועל בקה אל גרביה בשורותיה פרח וכבש 10 שערים עד תום העונה. אלסברי (24) קשר, שיחק בעונה שעברה בהפועל הרצליה. שניהם הגיעו להסכם עם הנהלת קרית אתא, אך עדיין לא נחתמו חוזים.

במקביל מנהלת ההנהלה משאים ומתנים עם שחקנים נוספים, בתוכם הקשר המצוין קובי חסן (38), ששיחק בעונה שעברה בהפועל הרצליה. הקשר הוותיק כבש בעונה שעברה שמונה שערי ליגה ושני שערים בגביע. בנוסף מתקיימים מגעים עם חלוץ עירוני טבריה עידן שפשה, ששיחק בעונה שעברה בעירוני טבריה, בשורותיה כבש 10 שערים (תשעה בליגה ואחד בגביע).

ataregel01
ימשיך להגן על השער של אתא. עומרי אלון (צילום: איסר רביץ)

השוער עומרי אלון, ממצטייני הקבוצה בעונה שעברה, סיכם אף הוא וימשיך להגן על שער הקבוצה. בנוסף מתנהל משא ומתן עם הקשר הוותיק שחר סימן טוב, ששיחק בשתי העונות הקודמות בקבוצה, והביע לא פעם את שביעות רצונו מהמועדון.

איש ההנהלה הוותיק יוסי גבאי לא ימשיך בתפקיד אותו מילא בעשור האחרון – מנהל מחלקת הנוער. עם זאת גבאי ימשיך בתפקיד מנהל האצטדיון.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות