fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שובתים מטיפולים

במסגרת השביתה שהחלה השבוע , עובדי חברת ש.ל.ה לא מתייצבים למקום עבודתם ב-162 מרפאות כללית ברחבי הארץ. "המחלוקת כאן היא לא על השמנת אלא על תנאים בסיסיים", אומר יו"ר וועד העובדים
גם רפואה משלימה. מרפאת כללית (צילום: דוברות כללית)
גם רפואה משלימה. מרפאת כללית (צילום: דוברות כללית)

שביתת עובדי חברת ש.ל.ה המפעילה את רשת מרפאות כללית סמייל, כללית רפואה משלימה וכללית אסתטיקה, תיכנס מחר, שלישי,  ליומה השלישי. במסגרת השביתה, העובדים לא יתייצבו למקום עבודתם ב-162 מרפאות ברחבי הארץ.

מדוברות החברה מזכירים כי הרקע לסכסוך העבודה נעוץ בסחבת, לטענתם, שנוקטת ההנהלה בהסדרת זכויות העובדים בהסכם קיבוצי חדש. תוקפו של ההסכם הקודם פג בסוף שנת 2014, ולמרות ניסיונות העובדים לגשר על הפערים, ההנהלה המשיכה להציג עמדות נוקשות במו"מ עד שהוחלט לפתוח בצעדים ארגוניים.

אין טיפולים.  מרפאת כללית (צילום: דוברות כללית)
אין טיפולים. מרפאת כללית (צילום: דוברות כללית)

יו"ר ועד עובדי ש.ל.ה, יוסף תומר, אמר היום: "במשך חודשים רבים התרענו בפני ההנהלה וקראנו לקברניטי הרשת להפגין אחריות כדי להימנע ממשבר אמיתי. במקום לנצל את הזמן הזה להסדרת תנאי ההעסקה של העובדים, ההנהלה המשיכה לגרור רגליים ולנהל מו"מ בחוסר תום לב. ההחלטה לפתוח בעיצומים התקבלה מאחר ולא נותרה לנו ברירה אחרת.

"92 אחוז מעובדי חברת ש.ל.ה הן נשים, ביניהן אימהות יחידניות ועולות חדשות. חלק גדול מהעובדים מועסקים במשרות חלקיות ומתקשים לסגור את החודש. המחלוקת כאן היא לא על השמנת אלא על תנאים בסיסיים: החל מהבראה ודמי נסיעות למטפלים ולשינניות וכלה בתוספות ותק לעובדות המועסקות ברשת במשך שנים רבות ומשתכרות משכר נמוך. אני קורא להנהלה למנוע את החרפת המשבר ולהגיע למו"מ מתוך כוונה כנה ואמיתית להגיע להסכמות עם העובדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות