fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק לא לקבל את רעננה בפלייאוף

אחרי הפסד ביום שלישי ברחובות מדורגת עירוני קרית אתא במקום ה-8 בליגה הלאומית, מחזור אחד לפני סיום הליגה הסדירה. במצב הנוכחי אתא תשחק ברבע גמר הפלייאוף נגד מוליכת הטבלה מכבי רעננה וזה רע לה מאוד. מצד שני מפגש צפוי מול השנייה כפ"ס טוב לה מאוד. ביום שלשי יתקיים המחזור האחרון ואתא תשחק מול רמת גן, כדאי מאוד שהיא תנצח
קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא יצאה ביום שלישי למשחק חוץ נגד מכבי רחבות, אחרי ששבוע קודם נתנה הצגה במשחק נגד הפועל עפולה. אלא שרחבות, שניצחה באתא בסיבוב הראשון, היא לא עפולה. בסיום רחובות ניצחה 68:79 והשלימה דאבל משכנע מול אתא.

המשחק היה הפכפך. אתא פתחה טוב והובילה 8:4, כאשר את כל שמונה הנקודות קלע הקפטן גל חלמיש. עד סוף הרבע הראשון רחובות עשתה מהפך ובסיומו הובילה 20:24. רבע שני מצוין של אתא, בעיקר מבחינה הגנתית, גרם למהפך נוסף, והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 39:34 לאתא, אחרי שהרבע השני הסתיים בתוצאה 19:10 לזכותה. אתא הגדילה את יתרונה בתחילת הרביעי השלישי ופתחה פער של 10 נקודות – 44:34. עד סוף הרבע רחובות נגסה ביתרון בהדרגה ובסיום הרבע השלישי נרשם שוויון 59:59. המגמה נמשכה גם ברבע האחרון, רחובות בריצה של 2:8 עשתה מהפך נוסף ועלתה ליתרון 61:67. אתא חזרה וצמצמה לנקודה: 66:67 באמצע הרבע, אך מכאן ועד הסיום הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. רחובות בריצה של 2:12 דרסה את אתא וניצחה 68:79.

קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן
שוב נתן משחק מצוין מהספסל. שגיב דוד (צילום: דורון גולן)

שוב ראינו חוסר יציבות באתא, גם בין משחק למשחק וגם ברבעים שבמשחק הספציפי. נועם מטלון למשל קלע 19 נקודות, כאשר ברבע הראשון והאחרון הוא לא קלע אף נקודה וברבעים השני והשלישי קלע 6 ו-13 נקודות בהתאמה. שני הזרים סר פוינטר ודאליס ג'ויינר קלעו יחדיו 20 נקודות, הראשון קלע 11 והשני רק 9. ככה אתא לא יכולה לנצח. הרכז ירין איינהורן קלע רק שתי נקודות, אבל לעומתו חלמיש קלע 10 וזה טוב מאוד. ומהספסל המשיכו רועי יחיא ובעיקר שגיב דוד לספק את הסחורה עם 17 נקודות, שש של יחיא ו-11 של דוד המצוין.

ביום שלישי יתקיים המחזור האחרון של הליגה הסדירה. אתא תארח בשעה 19:00 את הפועל רמת גן, שמדורגת במקום השלישי. שמונה העולות לרבע גמר הפלייאוף כבר נקבעו. אתא מדורגת במקום השמיני. הכל יכול להשתנות במחזור האחרון, שכן יש צפיפות בלתי רגילה בשמינייה הראשונה. חשוב מאוד שאתא תנצח כי במצב הנוכחי היא תשחק בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד המדורגת במקום הראשון – כרגע זו מכבי רעננה, ויש להניח שהיא תישאר שם גם אחרי המחזור האחרון. אתא הובסה פעמיים על ידי רעננה, בעיקר במשחק השני 57:85. ככל הנראה המאץ' אפ מול רעננה לא מסתדר לה. לעומת זאת עם השנייה ברגע הזה – הפועל כפר סבא, אתא הסתדרה מצוין וניצחה בשני המשחקים די בקלות בפער דו ספרתי. ניצחון על רמת גן ביום שלישי, ירחיק ככל הנראה אתא אתא מהמקום השמיני וייפתח לה פתח לשחק נגד כפר סבא. עדיף לה לנצח.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות