fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוחות חדשות מנשבות באליצור קרית אתא

אחרי שהחליפה שחקן זר, זכתה אתמול (שלישי) עירוני קרית אתא בניצחון ביתי חשוב מאוד על רמת השרון ועלתה מעל הקו האדום. עכשיו צריך לשמור על המומנטום
שרון אברהמי
שרון אברהמי (צילום: נחום סגל)

שישה הפסדים בשמונה משחקים דרדרו את אליצור עירוני קרית אתא אל מתחת לקו האדום בליגה הלאומית בכדורסל. היה ברור למאמן וההנהלה שצריך לעשות שינוי, והוא נעשה.

אחרי לבטים קשים החליטה הנהלת עירוני קרית אתא, ביחד עם המאמן שרון אברהמי, לחתוך את הזר פרג' מייריק, שלא סיפק את הסחורה. השבוע הובא במקומו מרפי הולוויי (1.98), בן 23, ששיחק בליגת המכללות ועדיין לא שיחק במסגרת אחרת.

המטרה הייתה לחזק קודם כל את משחק ההגנה, כולל שיפור בריבאונד. כבר במשחקו הראשון בקבוצה, ימים ספורים אחרי שהגיע לארץ, הוכיח הולוויי יכולת מצוינת במשחק בו גברה אתא על רמת השרון 83:88. הולוויי קלע 25 נקודות וקלט 11 ריבאונדים. הרבה מעל הממוצע של מייריק ובאתא מרוצים מאוד.

שוב משחק צמוד, כמו כל המשחקים הקודמים בהם נוצחה הקבוצה, אבל הפעם לשם שינוי אתא ניצחה. רק במשחקים הבאים נדע אם השינוי שביצעה הקבוצה הוא הגורם לשיפור שחל בה. בינתיים אתא לקחה קצת אוויר, חלפה על פני אליצור רמלה בטבלה ופניה למרכז הטבלה.

חבל שרק 100 צופים הגיעו למשחק. אתא פתחה את המשחק עם: סיימון פארין, אור זינדרמן, כריס ווטסון, ג'רמי אלן ומרפי הולוויי, הזר החדש. שחקניה לא הגיעו למשחק בדקות הראשונות

ונקלעו לפיגור 7:1, אך עד סוף הרבע החבר'ה התחממו ונכנסו למשחק. בתום הרבע הובילה אתא 20:24. אתא שמרה על יתרונה גם ברבע השני והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 35:40. הרבע השלישי היה צמוד מאוד, בסיומו אתא המשיכה להוביל 62:68.

הדרמה החלה ברבע האחרון. חמש דקות לסיום הצליחה רמת השרון להשוות 77:77. היה נדמה כי אתא הולכת שוב להפסיד במאני טיים, בהפרש קטן, אך כאן נכנסו הזרים ג'רמי אלן ומרפי הולוואי לתמונה, ואלה דאגו שהנקודות יישארו בקרית אתא. בסיום 83:88.

קלעו לאתא: מרפי הולוויי 25 (11 ריבאונדים), נועם לייש 19, ג'רמי אלן 14, סיימון פארין 12, מוטי מוסקוביץ 11 (7 ריבאונדים), אור זינדרמן 7 נקודות.

שרון אברהמי נרגע בסיום: "זה ניצחון חשוב מאוד. אחרי השינוי שעשינו שהיה מאוד קשה, כי מאוד אהבנו את פרג' מייריק, שמרנו הרבה יותר טוב. מרפי הולוויי הוא שחקן מצוין והחבר'ה עזרו לו להשתלב. אני מאוד מרוצה ממנו. שינינו את סגנון המשחק, אנחנו משחקים עם שני גבוהים – הולוויי וכריס ווטסון, או מוטי מוסקוביץ ומקווים שנמשיך לנצח ולשמח את האוהדים".

אני מאוד מרוצה מהזר החדש. שרון אברהמי (צילום: נחום סגל)
אני מאוד מרוצה מהזר החדש. שרון אברהמי (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות