fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: שרביב מוציאה לשיווק בניין נוסף בגבעת אלונים

דירת 4 חדרים תימכר החל מ-1.090 מיליון שקלים
גבעת אלונים שרביב- בניין 10 קומות
גבעת אלונים. בניין בן 10 קומות (הדמיה: ויו פוינט)

 

גבעת אלונים שרביב- בניין 10 קומות
גבעת אלונים. בניין בן 10 קומות (הדמיה: ויו פוינט)

חברת שרביב מדווחת היום (ראשון) כי תשווק בניין נוסף, בן תשע קומות, בפרויקט גבעת אלונים בקרית אתא. במסגרת הפרויקט ייבנו 610 יח"ד של בנייה רוויה נמוכה וצמודי קרקע. תנופת הפיתוח והבניה המואצת בשכונה, לצד ביקושים ערים לדירות 4 חדרים, הביאו את החברה להוציא את הבניין לשיווק מוקדם מהמתוכנן.

בפרויקט גבעת אלונים תמהיל דירות מגוון: 4 ו-5 חדרים, דירות גן פנטהאוזים וצמודי קרקע. לרגל השקת הבניין החדש החברה יוצאת במחירים מיוחדים: דירת 4 חדרים תימכר החל מ-1.090 מיליון, דירת 5 חדרים תימכר החל מ-1.230 מיליון, דירת גן בת 4 חדרים תימכר החל מ-1.4 מיליון שקלים דירת גן 5 חדרים תימכר החל מ-1.5 מיליון שקלים.

לדברי שרה אילין מנהלת השיווק בחברת שרביב, "בשנים האחרון יצאו מעט מאוד פרויקטים חדשים לשיווק באזור הקריות, בטח לא בסדר גודל של השכונה שאנו מקימים, ולכן הפרויקט נותן מענה לקשת רחבה של קהלי יעד, שרק חיכו להזדמנות לרכוש דירה חדשה. בתקופה האחרונה רוב הרכישות נעשות ע"י משפרי דיור, אך יחד עם זאת אנו רואים תנועה ערה גם של זוגות צעירים שבוחנים את ההיצע בשוק לקראת היום שבו יחליטו לבצע את הרכישה. הביקושים בפרויקט מגיעים הן מצד תושבי חיפה והקריות הנמצאים במעגל הקרוב לפרויקט, והן מאזור המרכז".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות