fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: שני גני ילדים חדשים ייבנו בשכונת גבעת אלונים

גני הילדים ייבנו במטרה לתת מענה לתושבי השכונה החדשה בעיר, הנמצאת בשלבי בנייה סופיים.
נשכח בגן הילדים (צילום: רפי אסור)
נשכח בגן הילדים (צילום: רפי אסור)

עיריית קרית אתא תבנה שני גני ילדים חדשים במבנים דו כיתתיים, כל אחד על שטח של 135 מ"ר, כאשר כל מבנה יהיה ערוך לקלוט 35 ילדים בכל גן. הגנים יכללו מרחב מוגן ציבורי, חדרי פעילות, מטבחון, שירותים וחדר בגודל 350 מ"ר לכל גן, שיכיל מתקני שעשועים חדישים ואיכותיים, בהתאם לתקנות משרד החינוך.

עלות בניית הגנים מוערכת בכ-3 מיליון שקלים, כשעבודות הבנייה צפויות להסתיים עד חודש יולי 2014, לקראת שנת הלימודים הבאה.

גבעת אלונים היא שכונת מגורים חדשה, הנבנית צפונית לגבעת טל ותכלול כ-2,000 יחידות דיור בסטנדרט גבוה. השכונה תציע מגוון פתרונות דיור לתושבי האזור והיא תוכננה עם דגש על פיתוח איכותי ותכנון מבנים, תוך שמירה על צפיפות מגורים נמוכה ביותר ושטחים ירוקים נרחבים. בימים אלה הסתיים שלב נוסף בפרויקט הכולל את סלילת הכבישים והמדרכות. אכלוס השכונה שנבנתה בסכום של 95 מיליון שקלים, צפוי להתבצע במהלך חודש מרץ 2014.

גן ילדים בקרית אתא (צילום: רפי אסור)
גן ילדים בקרית אתא (צילום: רפי אסור)

מהעירייה נמסר, כי אגף החינוך בשיתוף אגף ההנדסה ושאר מחלקות העירייה פועלים במרץ כדי לעמוד ביעד שנקבע לפתיחת שנת הלימודים הן בנושא הבנייה הפיזית של הגנים כולל ריהוט ומשחקי גן מודרניים והן בגיוס כוח אדם מקצועי.

במקביל להקמת גני הילדים החדשים בגבעת אלונים, מחלקת התשתיות של עיריית קרית אתא תחל בקרוב לבנות אגף כיתות לימוד חדש בבית הספר תמיר, בית הספר האזורי לילדים בסיכון. במסגרת עבודות התשתית במקום, תיבנה תוספת של עוד 5 כיתות לימוד חדשות, שיכללו חדרי לימוד, מרכז משאבים, חדרי עזר, מחסנים וחדרי הצוות החינוכי.

העבודות יכללו בין היתר גם בניית אולם רב תכליתי לשימוש התלמידים והצוות, חדר שירותים נוסף וחדר קבלה. לבית הספר תיבנה תוספת על שטח של כ-900 מ"ר. הליך הבנייה יימשך כחצי שנה ועלות הפרויקט מוערכת בסכום של 5.5 מיליון שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות