fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: הוארך מעצרו של הבן חשוד ברצח אביו

אושרי אמסלם (צילום עצמי)
הנאשם אושרי אמסלם (צילום עצמי)
אושרי אמסלם (צילום עצמי)
אושרי אמסלם (צילום עצמי)

הוארך מעצרו של אושרי אמסלם, החשוד כי רצח את אביו בקרית אתא בשבוע שעבר. אמסלם (30) נעצר ביום רביעי שעבר, בחשד שרצח את אביו שלמה, ערב קודם לכן.

ביום שלישי, בשעה 22:00 התקבלה הודעה במוקד המשטרה על רכב מקרית אתא שננטש לאחר תאונה בדרך יד לבנים בחיפה. את ההודעה השאיר אחד מהשכנים של בעל הרכב, שזיהה אותו.

שוטרי תחנת זבולון איתרו את פרטי בעלי הרכב על פי הרישומים במשרד התחבורה וצלצלו אל משפחת אמסלם מקרית אתא. אם המשפחה, שמיהרה אל ביתה, גילתה את בעלה שוכב במרכז הבית, כשהוא מתבוסס בדמו. כוחות המשטרה וההצלה שהגיעו לבית משפחת אמסלם ברחוב העצמאות בקרית אתא, מצאו את הנרצח, כבן 60, דקור בפלג גופו העליון וללא רוח חיים.

על פי החשד, נדקר אמסלם על ידי בנו, המוכר לרשויות המקומיות כמי שסובל מעבר פסיכיאטרי ואף שהה למשך תקופות ארוכות באשפוז במוסדות הרפואיים שונים. אמסלם, ששהה במעצר בית אצל הוריו, בשל עבירת גניבת רכב קודמת, הגיע בתחילת השבוע שעבר לבית משפט הקריות, שם נמצא אשם בביצוע העבירה ובמקביל, נקבע מועד לגזר הדין, בעוד שלושה חודשים.

משטרת זבולון הצליחה לעצור את החשוד בקרית אתא ביום רביעי, ולאחר מצוד אחריו, איתרו השוטרים את אמסלם, כשהוא משוטט במרכז העיר ועל אחת מידיו חתכים. הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה.

ביום חמישי הובא החשוד לבית משפט השלום בקריות. נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצר החשוד ב-15 ימים. בדיון ביקשו כלי התקשורת אישור לפרסם את שמו, ולמרות התנגדות הסנגור הציבורי שמונה לו, בהיעדר התנגדות המשטרה, קבעה השופטת רמה לאופר חסון וקבעה כי ניתן לפרסם את שמו של החשוד.

עוד קבעה השופטת לאופר חסון, כי לאור תיק החקירה, קיים יסוד ראייתי לחשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו והאריכה את מעצרו בחמישה ימים. עוד הורתה השופטת לאופר חסון, לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית שתקבע אם הוא מסוגל לעמוד לדין.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות