fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: בני נוער שיעזרו לקשישים יקבלו נקודות זכות בבחינות בגרות

קשישים בבית אבות
קשישים בבית אבות (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

בעקבות הרחבת תכנית המחויבות האישית של משרד החינוך, יתנדבו תלמידי אגף קידום הנוער המופעל על ידי רשת המתנ"סים העירונית בבית גיל הזהב ויסייעו לקשישים המתגוררים בו, כאשר לכל דייר בבית האבות תיבנה תכנית פעילות אישית בהתאם לצרכיו.

קשישים בבית אבות
קשישים בבית אבות (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

כ- 20 תלמידים מכיתות י'-י"ב ישתלבו במערך ההתנדבות הכולל 25 שעות מעשיות ועוד 25 שעות לימוד במטרה לתרום לקהילה ולזכות בנקודות זכות בבחינות הגמר.

פרויקט מחויבות אישית הוא מיזם של משרד החינוך, התרבות והספורט שמטרתו להגביר את הזדהות הנוער עם הקהילה הסובבת אותו וזאת באמצעות מתן עזרה מסוגים שונים. עידוד התלמידים להתנדבות קהילתית ולמעורבות חברתית היא התשתית לחברה ערכית וסולידארית ומהווה את אחד מיעדיו המרכזיים של משרד החינוך לשנים הבאות.

אגף קידום נוער פועל כ"רשת ביטחון" שפורס משרד החינוך ברשויות המקומיות, לטיפול בבני נוער גילאי 14-18 שנשרו ממסגרות החינוך הפורמליות (נשירה גלויה), או המתקשים לתפקד ולהסתגל בתוכה (נשירה סמויה). ביחידה זוכה כל נער להתאמת תכנית טיפולית אישית המותאמת לצרכיו ויכולותיו, זאת על-מנת לשלבו במגוון התחומים הרלוונטיים לבני גילו .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות