fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: אנטנה סלולארית הוקמה על גג ההוסטל ברחוב רופין

התושבים יוצאים למאבק נגדה, למרות שמשרד להגנת הסביבה מרגיע: "היא לא מסוכנת"
אנטנה מעל ההוסטל
אנטנה מעל ההוסטל (צילום: פנינה הופמן)

תושבי רחוב רופין בקרית אתא יוצאים למאבק באנטנה סלולארית שהוקמה לדבריהם על גג ההוסטל של חברת עמיגור לאזרחים ותיקים. סמוך להוסטל פועלים שישה גני ילדים.

תושבת הרחוב: "בהוסטל גרים אזרחים ותיקים, רובם יוצאי רוסיה. מדובר באנשים מבוגרים שלאף אחד מהם אין את הכוחות או האמצעים לצאת למאבק. יום בהיר אחד אמרו שהתקינו שם אנטנה סלולארית. מאחר שאני עובדת במשרד השיכון, הגעתי לחברת עמיגור, שם נאמר לי שאין מה לעשות, ככה יהיה ומציבים אנטנה.

לפני חודש פנתה התושבת למשרד לאיכות הסביבה וביקשה לדעת אם האנטנה קיבלה היתר בנייה. "עבר חודש ואני עדיין מחכה לתשובה. אני יודעת שאין היתר בנייה. הדבר החמור ביותר הוא שבעוד עשרה ימים נפתחת שנת הלימודים והאנטנה ממוקמת ליד שישה גני ילדים ובית ספר יסודיים".

אנטנה מעל ההוסטל
אנטנה מעל ההוסטל (צילום: פנינה הופמן)

התושבים אומרים כי אם תשובת המשרד תתמהמה, הם ייצאו למאבק עד להסרת האנטנה. "לא ייתכן שיציבו אנטנה סמוך לריכוז כל כך גדול של גני ילדים ובית ספר, אנחנו חייבים להיאבק. אני מנסה כרגע לארגן את כל הורי הילדים שלומדים בגנים ובבתי הספר ואנחנו לא נוותר. לא ייתכן שהחברות הסלולאריות יקבלו כסף כדי להרוס לנו את הבריאות".

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר בתגובה: "מוקד השידור המדובר קיבל היתר הקמה מהמשרד להגנת הסביבה לאחר בדיקות קפדניות שהוכיחו כי אינו מסכן את הציבור. יודגש כי המשרד נוקט בגישה מחמירה בכל הקשור לקרינה הנפלטת מאנטנות סלולאריות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות