fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא מתקשה לצרף זר שני

הנהלת עירוני קרית אתא ומאמן הקבוצה זיו ברתנא עושים לאחרונה מאמצים להחתים זר שני לצידו של הסנטר ג'ויינר דאליס. בנוסף יש כוונה לצרף עוד ישראלי מחליף בעמדות רכז קלעי
עירוני קרית אתא נגד גליל גלבוע (צילום: דורון גולן)

קבוצת הכדורסל של עירוני קרית אתא לא הצליחה במאמציה להחתים זר שני, למרות שנבדקו אופציות רבות. כזכור הזר ג'וליאן מילס לא המשיך לעונה נוספת, בעוד הזר השני ג'ויינר דאליס סגר בקבוצה לעונה שלישית ברציפות לפני כחודשיים.

כבר אז דיווחנו על נישואיו של דאליס לישראלית, מה שעשוי להפוך אותו למתאזרח. במקרה כזה הוא ישחרר עמדת זר וזו אופציה מצויינת לקבוצה. כרגע זה לא רלוונטי, כל זמן שהוא לא קיבל אזרחות ישראלית.

סגל הקבוצה כמעט הושלם וכולל, פרט לדאליס, את: גל חלמיש, שממשיך עונה שנייה בקבוצה ושלישית בכלל, רועי יחיא, שחקן מוכשר שגדל במועדון ובקבוצה מצפים לפריצה שלו, שחקן הנוער רם זקס שצורף רשמית לסגל הבוגרים. את הרשימה משלימים שחקני הרכש החדשים: יריב איינהורן, שגיב דוד ונועם מטלון. בנוסף סגר לאחרונה ערן סמדג'ה, ששיחק בעבר ברעננה. כאמור זר שני ושחקן ישראלי מחליף אמורים להשלים את סגל הקבוצה לעונה הבאה.

עזבו את הקבוצה, פרט למילס, שני המתאזרחים סיימון פארין וג'ורדן לואיס, הרכז ליאור ליפשיץ, הפורוורד המצוין תומר גינת, שעבר להפועל תל אביב מליגת העל, והצעיר הגבוה אליה סרור.

עירוני קרית אתא נגד גליל גלבוע (צילום: דורון גולן)
צורף לסגל הבוגרים. רם זקס (צילום: דורון גולן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות