fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא התפרקה ברעננה

אחרי שסיימה את הסיבוב הראשון בניצחון חוץ גדול על הפועל רמת גן, פתחה עירוני עזריאלי קרית אתא את הסיבוב השני בתבוסה קשה ברעננה בתוצאה 85:57. זה לא קרה לקבוצה בשנתיים הקודמות. בצורה הזו ספק אם היא תגיע לפלייאוף
קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן

ניצחון גדול והפסד מחפיר. זה היה המאזן של עירוני עזריאלי קרית אתא בשבוע האחרון. נתחיל עם החלק הטוב. ברביעי שעבר יצאה עירוני עזריאלי קרית אתא למשחק הליגה האחרון של הסיבוב הראשון, נגד קבוצת הצמרת הפועל רמת גן/גבעתיים.

אתא, כמו ברוב משחקי הסיבוב הראשון, הפגינה יכולת גבוהה וניצחה בצורה משכנעת 74:63, בזכות משחק הגנה משובח ויכולת גבוהה של האיש הגדול דאליס ג'ויינר, שנתן הצגה. ללא ספק משחקו הטוב ביותר העונה, והזכיר את יכולותיו משתי העונות הקודמות. ג'ויינר קלע 22 נקודות וקלט 14 כדורים חוזרים. גם הזר השני דומיניק פוינטר סיפק את הסחורה, אם כי הוא קלע קצת פחות מהממוצע שלו, רק 15 נקודות, אבל קלט גם 13 כדורים חוזרים. נועם מטלון נתן את התפוקה שלו -19, ירין איינהורן קלע 8 נקודות ומסר 7 אסיסטים, גל חלמיש קלע 5 והוסיף 7 אסיסטים, אבל למרות הניצחון הגדול שוב בלטה התפוקה הדלה של הספסל, שגיב דוד קלע 3 נקודות ותומר סנקר קלע 2 נקודות. וזהו.

ביום שלישי פתחה אתא את הסיבוב השני במשחק חוץ נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה, מכבי רעננה. בסיבוב הראשון רעננה ניצחה בקרית אתא, ועל פי הסטטיסטיקה באתא קיוו לנצח בחוץ. הפתיחה אכן הייתה טובה. אתא עלתה ליתרון 12:4 בדקה ה-6, עם פתיחה אדירה של פוינטר, שקלע בשלב הזה 7 נקודות וקלט 6 ריבאונדים, אבל זו בדיוק הייתה הבעיה. פתיחה טובה של אתא, הובילה העונה, בדרך כלל, לדעיכה בהמשך. כך אכן היה, אבל אף אחד לא שיער עד כמה הנפילה תהיה גדולה.

הצגה מול רמת גן, יכולת בינונית מול רעננה. דאליס ג'ויינר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הצגה מול רמת גן, יכולת בינונית מול רעננה. דאליס ג'ויינר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

חניכיו של זיו ברתנא עוד הובילו בסוף הרבע הראשון 22:18, אבל זו הייתה שירת הברבור שלהם. בשלושת הרבעים הבאים אתא הפגינה משחק התקפה מזעזע, בהם קלעה: 14 נק' ברבע השני, 10 בלבד ברבע השלישי ו-11 נק' ברבע האחרון. בסיום רעננה ניצחה 57:85. אתא עוד החזיקה מעמד עד סוף המחצית הראשונה וירדה להפסקה בפיגור סביר 36:41, אבל במחצית השנייה רעננה פשוט כתשה את אתא, 10:22, ברבע השלישי ו-11:22 ברבע הרביעי. משמע המחצית השנייה הסתיימה בתוצאה 21:44 לרעננה. ככה אין סיכוי לעלות ליגה.

קלעו לאתא: פוינטר 23, מטלון וג'ויינר (12 ריב') 11 כ"א, איינהורן 6, וגל חלמיש 0!!. הספסל של אתא הוסיף 6 נקודות: סמדג'ה 3, דוד 2 ובן אלאף 1.

אתא אומנם מדורגת כעת במקום ה-7, שמוביל לפלייאוף העליון, אבל שלוש קבוצות מתחתיה צריכות להשלים משחקים (הפועל חיפה, מכבי רעננה ומכבי רחובות) וכשישלימו אותם הם יעבירו את אתא. שלושתן אגב ניצחו את אתא (רעננה פעמיים). משמע אתא תרד למקום ה-10, שממנו אין פלייאוף עליון.

ביום שלישי תחזור הקבוצה לאולמה הביתי כדי לארח בשעה 19:00 את א.ס. רמת השרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות