fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני עזריאלי קרית אתא מציגה: בושה וחרפה

אין מילים אחרות להגדיר את ההפסד של עירוני עזריאלי קרית אתא ביום שלישי במשחק חוץ נגד הפועל חיפה. אתא הובילה כמעט כל המשחק. 12 דקות לסיום התוצאה הייתה 65:46 לזכותה. בסיום חיפה ניצחה 82:84. משמע, אתא ספגה ב-12 הדקות האחרונות 38 נקודות וקלעה רק 14. יום ענק של האיש הגדול לא הספיק
קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא חייבת לעשות בדק בית כדי ללמוד מההפסד המשפיל ביום שלישי במשחק חוץ נגד הפועל חיפה. למעט שתיים שלוש דקות בתחילת המשחק, בהן חיפה הובילה, אתא הובילה כל המשחק, רוב הזמן בפער דו ספרתי ולשיאה הגיעה בדקה ה-28 כשלוח התוצאות הראה הפרש של 19 נקודות לזכותה – 65:46. בשלב הזה החלק המרשים בקבוצה היה משחק הגנה משובח. אבל אז ב-12 הדקות הבאות אתא ספגה כמות בלתי נתפסת של נקודות – 38, וקלעה רק 14, ובסיום חיפה ניצחה 82:84. את ההפסד הזה אפשר להגדיר בשתי מילים – תעברו לכותרת.

יום ענק של דאליס ג'ויינר לא עזר. האיש הגדול קבע שיא עונתי מעולה עם 32 נקודות ב~60% קליעה, ובנוסף קלט 16 ריבאונדים, אבל כל זה הלך לאיבוד ביום התקפי רע של הזר השני סר פוינטר, שנקלע לבעיית עבירות מוקדמת וקלע 8 נקודות בלבד. נכון שהסקורר – נועם מטלון חזר לעצמו וקלע 21 נקודות, אבל זה התקזז עם יום רע של הרכז ירין איינהורן, שקלע רק 3 נקודות וסיפק 3 אסיסטים בלבד. על התרומה של גל חלמיש בהתקפה אין צורך להרחיב. רועי יחיא הצעיר ממשיך לספק את הסחורה עם 11 נקודות, ב-50% מהשדה, כולל שלוש שלשות. שגיב דוד היה הפעם צנוע יותר עם חמש נקודות בלבד.

קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן
32 נק', 16 ריב'. דאליס ג'ויינר (צילום: דורון גולן)

הפסד דחוק, במשחק שהניצחון היה בידיים שלה, והפסד לא פחות מרגיז שבוע קודם בבית לקבוצה בינונית – מכבי הוד השרון בנקודה הפרש, כשהקבוצה נזכרה לשחק בחמש הדקות האחרונות, מנעו מאתא אפשרות להתברג היום במקום השני עם מאזן של 15 נצחונות ו-8 הפסדים. במקום זאת היא צריכה להמשיך להיאבק על מקומה בפלייאוף שמונה הראשונות, כשהיא מדורגת במקום ה-7 עם 13 נצחונות ו-10 הפסדים.

אתא תגיע לפלייאוף, אין לי ספק. כבר ביום שלישי הקרוב היא תוכל להבטיח סופית את מקומה שם, כשתארח את הפועל עפולה, אבל יכול להיות שהיא עוד תבכה על ההפסדים בשבועיים האחרונים, כי היא תגיע לפלייאוף ללא יתרון ביתיות, לאורך כל הסדרות. במחשבה שנייה, אולי זה טוב, כי אתא העונה היא קבוצה ביתית חלשה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות