fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופית: יעקב טאוב ממשיך בתפקידו

אלון אלפיה וד"ר חנן בן עוז לא ימשיכו לתפקד בהפועל עירוני קרית אתא. ג'ניה ליפשין מונה למאמן קבוצת הנשים. אדוה זינובר אמורה לחתום בקרוב, אניה ויליקי בספק
הטריו התפרק. מימין: יעקב טאוב, אלון אלפיה וד"ר חנן בן עוז צילום: נחום סגל
הטריו התפרק. מימין: יעקב טאוב, אלון אלפיה וד"ר חנן בן עוז צילום: נחום סגל

סאגת יעקב טאוב הגיעה השבוע לסיומה. יו"ר עמותת הפועל עירוני קרית אתא כדורעף, ימשיך בתפקידו כמנהל מחלקת החינוך בקרית אתא, זה אומר שהוא ימשיך לנהל גם את מועדון הכדורעף. מאידך שתי דמויות מרכזיות במועדון, המנכ"ל אלון אלפיה וחבר העמותה ד"ר חנן בן עוז, לא ימשיכו בתפקידם. לדברי טאוב בן עוז הודיע כי ביקש לא להמשיך, אחרי שעזר למועדון בשלוש

השנים האחרונות, מאז יצא פרויקט אבי פייגנבאום לדרך. לגבי אלפיה ציין טאוב כי בתאריך 31.3 הסתיים החוזה שלו בקבוצה וקיבל הודעה כי לא ימשיך בתפקידו. טאוב העדיף לא לפרט את סיבות הפסקת עבודתו של אלפיה במועדון. אלפיה עשה עבודה מצוינת בשלוש השנים האחרונות.

 בכלל הטריו – טאוב, אלפיה ובן עוז, עבד בהרמוניה בשנתיים הראשונות בהן המועדון פרח. קבוצת הנשים זכתה בתארים, הגברים חזרו לליגת העל ותקעו יתד, ובעיקר פרוייקט פייגנבאום קיבל תאוצה ענקית. בתום העונה הראשונה הוכתר המועדון כמועדון המצטיין באזור בטקס ספורטאי השנה של 'הד הקריות', אלפיה הוכתר כמנהל השנה, שנתיים ברציפות, ושני חבריו לעמותה ~ טאוב ובן עוז פרגנו והחמיאו לו על עבודתו. השנה קרה דבר במועדון, היחסים בין השלושה התערערו, מחלקת הגברים נוהלה בצורה קטסטרופלית והאידיליה ששררה בשנתיים הקודמות נעלמה. למזלה של המחלקה קבוצת הנשים זכתה שוב בתואר אלופת הארץ ופרוייקט פייגנבאום המשיך להתפתח.

הטריו התפרק. מימין: יעקב טאוב, אלון אלפיה וד"ר חנן בן עוז  צילום: נחום סגל
הטריו התפרק. מימין: יעקב טאוב, אלון אלפיה וד"ר חנן בן עוז צילום: נחום סגל

קבוצת הגברים מתפרקת
לפני חודשיים, בתקופה שהמשך פעילותו של טאוב במחלקה הוטל בספק, הצהיר היו"ר כי אם זה יהיה תלוי בו הוא יפרק את קבוצת הגברים. עכשיו, אחרי שהוחלט שימשיך בתפקידו, יוציא טאוב אל הפועל את ההחלטה שלו לפרק את קבוצת הגברים.

קבוצת הנשים תמשיך לפעול ויש לה מאמן חדש ג'ניה ליפשין. על פי טאוב ישחקו בקבוצה שלוש שחקניות זרות. לא ברור אם מדובר בזרות ששיחקו בעונה שעברה, או חלקן, או אולי בשלוש זרות חדשות. בנוסף, לדברי טאוב גם הקפטנית של הקבוצה, אדוה זינובר, תחזור לשחק, אחרי שילדה במזל טוב את בנה. "היא לא חתומה עדיין, אבל יש הסכמה עקרונית בינינו שהיא תמשיך לשחק בקבוצה", הדגיש טאוב.

אניה ויליקי עדיין לא החליטה מה תעשה בעונה הבאה. לדברי טאוב היא שוקלת לחזור לשחק בחו"ל, מאידך היא חושבת להרחיב את המשפחה. היא אמרה לי שאם היא לא תצא לחו"ל היא תשחק בקרית אתא". אמר טאוב". במתכונת הזו של הפעלת קבוצת נשים וסגירת קבוצת הגברים לא תהיה בעיה לטאוב לנהל את המחלקה. הוא עשה זאת בעבר משך שנים רבות, אלא שיש את פרוייקט פייגנבאום ופה מדובר בתיק כבד וחשוב, ולפיכך יש להניח שבקרוב ימנה טאוב מנכ"ל חדש בשכר, או רכז למסגרת זו בלבד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות