fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סאגת בית"ר קרית אתא "כפיר" נמשכת

"נפנה לבית משפט". שי דהן (צילום: איסר רביץ)

בוצת הכדורגל בית"ר קרית אתא כפיר נוצחה היום (שישי) במשחק חוץ על ידי הפועל בני דיר אל אסד בתוצאה 3:1. את השער לזכותה כבש מנשה עמיר. הקבוצה הוקמה בקיץ האחרון והיא משחקת בליגה ג' מחוז גליל תחתון. בשני משחקיה הראשונים נוצחה הקבוצה פעמיים.

מנהלי הקבוצה פנו לעיריית קרית אתא וביקשו לקיים את הפעילות של הקבוצה באצטדיון קרית אתא, אך עד היום לא השיגו את מבוקשם. נציג הקבוצה שי דהן: "פנינו לפני כשלושה חודשים בדרך מקובלת לעיריית קרית אתא לקבל אישור לקיים את הפעילות שלנו במגרש. עדיין לא קיבלנו תשובה מראש העיר יעקב פרץ. מתעלמים מאתנו, לא מתייחסים. לא תהיה לנו ברירה אלא לפנות לבית המשפט שיכריע בעניין. יש תקדים בנושא באשדוד, כאשר קבוצת בית"ר אשדוד פנתה לבית משפט וזכתה. אין שום סיבה שלא נתאמן ונשחק בקרית אתא. אנחנו מייצגים את קרית אתא, רוב השחקנים גרים בקריה. אנחנו אוהבים את ראש העיר ומעריכים אותו, אבל בעניין הזה נילחם עד הסוף".

dhan-01
"נפנה לבית משפט". שי דהן (צילום: איסר רביץ)

תגובת דוברת עיריית קרית אתא אסנת בר אילן: "רשת המתנסים העירונית אחראית על נושא זה לרבות נושא הפעלת האצטדיון. שי דהן התבקש ע״י מנכ"ל רשת המתנסים להעביר פניה מסודרת בכתב על מנת שניתן יהיה לבדוק את פנייתו בנוגע לאימוני הקבוצה באצטדיון והוא טרם עשה זאת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות