fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נושאים את הלפיד

תוכנית למען ניצולי שואה החלה לפעול בקרית אתא בשיתוף בית הספר רוגוזין. רכז תחום הנוער ברשת המתנסים של קרית אתא: "הפרויקט מאפשר לבני הנוער להכיר לעומק את הדמות הנמצאת מאחורי צמד המילים 'ניצול שואה' "
ניצולת שואה (צילום אילוסטרציה : יעל פזילביץ)
צילום אילוסטרציה (צילום: יעל פזילביץ)

תוכנית "נושאים את הלפיד" היא תכנית קהילתית למען ניצולי שואה שיזמה מועצת הנוער העירונית בקרית אתא בשיתוף עם בית הספר "רוגוזין" והמחלקה לשירותים חברתיים בעיריית קרית אתא. התוכנית כוללת מפגשים קבוצתיים ופרטניים של בני נוער עם ניצולי שואה במסגרת תוכנית המחויבות האישית המופעלת בבית הספר. מטרת הפרויקט היא להעלות את המודעות ולחזק את הקשר עם ניצולי השואה, דרך עשייה, לימוד וחשיבה על סוגיות היסטוריות, יהודיות וישראליות.

רכז תחום הנוער ברשת המתנסים של קרית אתא, הראל מור:" הפרויקט הזה מאפשר לבני הנוער להכיר לעומק את הדמות הנמצאת מאחורי צמד המילים "ניצול שואה". באמצעות המפגשים הם נחשפים לעולמם של ניצולי השואה, מהווים להם אוזן קשבת ותורמים ליצירת חברה מעורבת ואכפתית יותר."

פרויקט מחויבות אישית הוא מיזם של משרד החינוך, התרבות והספורט שמטרתו להגביר את הזדהות הנוער עם הקהילה הסובבת אותו וזאת באמצעות מתן עזרה מסוגים שונים. על פי הנחיות משרד החינוך על הפעילות לענות על צורך ממשי בקהילה, להתבצע במסגרת מוסדות וארגונים המבטיחים פיקוח יעיל על התלמידים, לאפשר התנסות בתפקידים הדורשים אחריות ועקביות, ולהעניק למשתתף חוויה של נתינה. על כל תלמיד, בהגיעו לכיתה י', להשתתף במיזם כתנאי לזכאות לתעודת הבגרות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות