fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהג ההסעה הוריד את הצעירה האוטיסטית הרחק מביתה

אמה של הצעירה מקרית אתא: "אני רואה את הבת שלי נעמדת באמצע הכביש וכמעט חוטפת התקף לב. השאירו אותה שם לבדה". העירייה: "הנושא נבדק וטופל על ידי מחלקת הרווחה באופן מיידי"
קרית אתא (צילום: נטע פלג)
קרית אתא (צילום: נטע פלג)
רחוב הרצל קרית אתא  (צילום: נטע פלג)
רחוב הרצל קרית אתא (צילום: נטע פלג)

אם לצעירה אוטיסטית מקרית אתא טוענת, כי נהג ההסעה המסיע מדי יום את בתה וצעירים נוספים במצבה, הוריד את בצתה במרחק 300 מטר מביתה, נסע והשאיר אותה לבדה במצב מסוכן.

בתה של ג', בת 24, נוסעת מדי יום בהסעה למרכז שילובים בקרית אתא, מקום בו צעירים מסוגה עושים פעילויות שונות, כשבצהריים הם חוזרים לבתיהם בהסעה, האמורה להוריד כל צעיר ליד ביתו. לטענת ג', בדרך כלל יש נהג קבוע אך לעיתים יש נהגים מתחלפים, ואין זו הפעם הראשונה שנהג עצר הוריד את בתה רחוק מדי.

ביום שני האחרון, לדבריה, הגיעו מים עד נפש, כשבתה הורדה ברחוב הרצל 86 במקום בהרצל 63 והנהג המשיך בדרכו ולא בדק אפילו לראות שהצעירה צועדת לכיוון ביתה.

ג': "אני רואה את הבת שלי נעמדת באמצע הכביש וכמעט חוטפת התקף לב. השאירו אותה שם, מול הבית, כשהיא אמורה לעבור לבדה כביש. מדובר בנערה אוטיסטית. יכלו לחטוף אותה, היא יכלה לתעות בדרכה. רחוב הרצל הוא סואן מאוד. הם אמורים להורידה בשער הבית ולא מעבר לכביש. זה גורם לי לא לרצות לשלוח אותה ל'שילובים', אבל אני לא יכולה להגביל אותה ולהשאיר אותה כל היום בבית. בעירייה לא עשו כלום, רק הטיפו לנהג. מאז אני לא רגועה ולא מצליחה לישון".

מחברת ההסעות נמסר: "הסיפור מוכר. מדובר בקבלן משנה שלנו. הוא הוריד אותה מול הבית והאמא רוצה לעשות מזה בעיה, כי לא נענו לבקשתה קודמת לקחת את הילדה לאן שהיא רוצה, מה שלפי החוק אסור לנו. בכל מקרה, לא קרה שום נזק לילדה".

מעיריית קרית אתא נמסר: "מדובר במקרה חד פעמי שנגרם על ידי חברת ההסעות אשר החליפה נהג שלא הכיר את המסלול. הנושא נבדק וטופל על ידי מחלקת הרווחה באופן מיידי מול כל הגורמים הרלוונטיים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות