fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה קרה ששר המדע הגיע לקריות ?

יעקב פרץ ואופיר אקוניס (צילום: רפי עשור)
יעקב פרץ ואופיר אקוניס (צילום: רפי עשור)
יעקב פרץ ואופיר אקוניס (צילום: רפי עשור)
יעקב פרץ ואופיר אקוניס (צילום: רפי עשור)

שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס הגיע השבוע לפגישת עבודה עם ראש עיריית קרית אתא,יעקב פרץ ובמהלכה הציג בפניו פרץ סקירה מקיפה על העיר הכוללת את מודל התפתחות העיר, מיקומה המרכזי במרחב וגודלה המשמעותי ביחס לשאר הקריות.

בנוסף, הוצגו אזורי הפיתוח של העיר בהתאם לתוכנית המתאר בתחומי הבריאות, המגורים, ההשכלה הגבוהה, התחבורה והתעסוקה בעיר. פרץ הציג את התוכניות של הקמת קרית מחקר ופיתוח הכוללת מתחם מטרופוליני בו יבנה בית חולים שיעניק מענה רפואי נגיש וזמין לכל האזור כולל אוניברסיטה, מרכז הייטק ותעשיות עתירות ידע.

ח"כ אקוניס, איך התרשמת?

"ישנה חשיבות לאומית לחיזוק המובילות הישראלית במדע ובחדשנות כאשר השאיפה היא להנגיש את התחום לכל ילדי ישראל. לדבריו, משרד המדע מתמקד בקידום פרויקטים חדשניים ברשויות המקומיות ביניהם: סל מדע עבור מסגרות חינוך בלתי פורמליות, הקמת תשתיות של מדע וטכנולוגיה, פרויקט מדעניות העתיד, פרויקט להבה וקייטנות מדע מסובסדות בחופשת הקיץ".

פרץ, קבלת חיזוק?

"היעדים המרכזיים הנגזרים מתכנית המתאר מכוונים לשיפור איכות החיים בעיר וכוללים את חיזוק מעמדה ותדמיתה של קרית אתא כמרכז מטרופוליני ראשי. כדי להבטיח את עתידה של קרית אתא יש להמשיך ולבסס את מעמדה כעיר מתפתחת ומתקדמת ולמשוך אליה את תושבי האזור על ידי יצירת היצע של שירותים, מגורים ותעסוקה אשר יציבו את העיר בראש, כעיר מודרנית המעניקה לתושביה איכות חיים"..

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות