fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן קרית אתא שרון אברהמי: "לא לפתיחה הזו ייחלנו"

שרון אברהמי, מאמנה של עירוני קרית אתא אובד עצות. אחרי עוד הפסד, הפעם בחוץ נגד גליל עליון, מדורגת קבוצתו במקום הלפני אחרון עם מאזן של ניצחון אחד וארבעה הפסדים
בסכנת ירידה. שרון אברהמי צילום ארכיון: נחום סגל
בסכנת ירידה. שרון אברהמי צילום ארכיון: נחום סגל

משהו לא טוב עובר על עירוני קרית אתא, הקבוצה הפסידה השבוע במשחק חוץ על ידי הפועל קצרין/גליל עליון 91:81.

קרית אתא עלתה למשחק עם סימון פארין, כריס ווטסון, הרן שיפמן, ג'רמי אלן ומייריק פרג' בחמישייה הראשונה. הפתיחה הייתה שקולה. אחרי חמש דקות הסתמן שוויון 9:9, אך עד סיום הרבע השתלטה קרית אתא על המשחק וברחה ליתרון של שמונה נקודות בתום הרבע הראשון 19:27.

גם בפתיחת הרבע השני אתא המשיכה לשלוט והיה נדמה שהיא בורחת ליריבתה, אחרי שעלתה ליתרון דו ספרתי. לפתע הקבוצה הפסיקה לתפקד, גם בהגנה וגם בהתקפה, והמקומיים מהגליל ניצלו זאת כדי לצמצם את הפער ואף לעלות ליתרון. בתום המחצית הראשונה התוצאה הייתה 43:46 לגליל.

הרבע השלישי היה שקול והסתיים בשוויון 15:15, ובתום הרבע גליל עליון שמרה על יתרונה מהמחצית הראשונה 58:61. בפתיחת הרבע האחרון גליל ברחה קצת ועלתה ליתרון של שש נקודות, חניכיו של שרון אברהמי לא הרימו ידיים והחלו לצמצם בהדרגה. שתי דקות לסיום התוצאה הייתה אחד הפרש בלבד לגליל 77:78, ואולם דווקא במאני טיים נתקעה קרית אתא והמארחים עשו ריצה של 4:13 כדי לנצח בסיום 81:91.

קלעו לעירוני אתא : מייריק פרג' 20, נועם לייש 16, סיימון פארין 13, מוטי מוסקוביץ 12, ג'רמי אלן 9, אור זינדרמן 6 והרן שיפמן 5 נק'.

מבט על טבלת הליגה הלאומית בכדורסל מראה תמונה עגומה. אתא מדורגת במקום הלפני אחרון, ביחד עם עירוני רמת גן, עם ארבעה הפסדים וניצחון אחד בלבד, במקום האחרון מדורגת מכבי הוד השרון עם חמישה הפסדים. נכון ששתי הקבוצות האחרות, מרמת גן והוד השרון, היו בצמרת בעונה שעברה, אבל עובדה זו לא צריכה לנחם את אתא, שחייבת לחזור מהר מאוד לעניינים, אם היא רוצה לממש את המטרה שלה להגיע לפלייאוף העליון.

המאמן אברהמי מודע היטב למצב העגום: "לא לפתיחה הזו ייחלנו. אנחנו בודקים בפנים מה אנחנו צריכים לשפר כדי לנצח משחקים. בסה"כ אנחנו לא מובסים, כל המשחקים ששיחקנו עד כה היו צמודים וצריך לדעת לקחת את הנקודות. המשחק היה צמוד מאוד לכל אורכו. שתי דקות לסיום היה הפרש נקודה, אבל לא הצלחנו לעצור אותם ונגמר 10 הפרש. אנחנו מסתכלים קדימה ונחשוב איך לשפר על מנת שנתחיל לנצח".

ביום שלישי 19.11 תארח אתא בהיכל הספורט בגן הרצל את אליצור אשקלון.

"בסה"כ אנחנו לא מובסים". שרון אברהמי (צילום: נחום סגל)
"בסה"כ אנחנו לא מובסים". שרון אברהמי (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות