fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידיעת הנהגים: כביש עוקף דרך ביאליק נפתח לתנועה

העבודות עדיין בעיצומן ויסתיימו רק בעוד כחצי שנה, אך כבר עתה מורגשת הקלה ניכרת בעומסי התנועה בכניסה לקרית אתא
מומלץ לנסוע עליו. כביש 22 עוקף קריות (צילום: נחום סגל)
מומלץ לנסוע עליו. כביש 22 עוקף קריות (צילום: נחום סגל)

כמעט אין נהג בקריות שלא מכיר את הפקקים המשתרכים בדרך ביאליק בואכם קרית אתא. השבוע חלה הפחתה משמעותית בעומס, עם פתיחתו לתנועה, בשעה טובה, של כביש עוקף דרך ביאליק, לאחר עבודות בנייה ופיתוח שבוצעו במקום במסגרת פרויקט המטרונית.

הכביש העוקף, מחבר את רחוב התעלה עם רחוב רבין. זרוע היוצאת מרחוב ביאליק- התעלה מכוונת לרחוב אחד העם, במטרה לאפשר לתושבי שכונת אברמסקי לצאת לכל כיוון על ידי הכוונת רמזור. הכביש מקל על תנועת כלי הרכב העוברים לשכונות המזרחיות של העיר והם אינם נאלצים להתעכב בצומת חנקין-העצמאות. הכביש אמור לווסת את תנועת כלי הרכב העוברים מדי יום דרך העיר אל אזור הגליל וכן להקל על תנועת כלי רכב במרכז העיר.

מומלץ לנסוע עליו. כביש 22 עוקף קריות (צילום: נחום סגל)
מומלץ לנסוע עליו. כביש 22 עוקף קריות (צילום: נחום סגל)

העבודות בכביש כללו ביצוע כבישים ומדרכות, שדרוג תשתיות תת קרקעיות של ביוב, מים וחשמל, ביצוע מובל ניקוז בתעלת ההגנה שעליו בנוי חלק מהכביש ופיתוח נופי נרחב הכולל בין היתר גם התקנת עמודי תאורה חדשים. יצוין, כי העבודות עדיין בעיצומן, אך הכביש החדש אפשר את ויסות התנועה עד לסיום העבודות בעוד כחצי שנה. עלות הפרויקט: כ-30 מיליון שקלים.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: "עבודות פיתוח ותשתית בתקציבים של עשרות מיליוני שקלים מבוצעות בכל רחבי העיר במטרה לטפל בכל בעיות התשתית של קרית אתא ובמיוחד בצירי תנועה ראשיים, בהם עוברים אלפי כלי רכב מדי יום. לכן ישנה חשיבות עליונה להתוות דרך בטוחה, נגישה ונוחה במטרה להעניק לתושבים את איכות החיים הטובה ביותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות