fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: נטליה קרוק מצטרפת אל ג'נה יסקובה

קרוק, מבלארוס אמורה לנחות בחמישי בארץ. יסקובה נמצאת כאן שבועיים וחצי והיא השתלבה היטב. מחכים לתשובה סופית מאניה ויליקי, על פי ההחלטה שלה תוחתם זרה שלישית בקבוצה
השתלבה מצוין והוכיחה יכולת גבוהה באימונים. ג'נה (פופובה) יסקובה
השתלבה מצוין והוכיחה יכולת גבוהה באימונים. ג'נה (פופובה) יסקובה (צילום: נחום סגל)

אחרי שסגרה עם ג'נה (פופובה) יסקובה, שחקנית אמצע מנבחרת אזרבייג'אן, בת 31 גובה 1.87, החליטה הנהלת עירוני קרית אתא להביא לארץ שחקנית זרה נוספת. מדובר בנטליה קרוק, שחקנית חוץ בת 29 מבלארוס שמתנשאת לגובה 1.88. קרוק תנחת בארץ מחר (חמישי), ואם היא תרשים את הצוות המקצועי היא תוחתם בקבוצה לעונה הקרובה.
יסקובה נמצאת כאן מזה שבועיים וחצי והיא מתאמנת עם הקבוצה, משתלבת מצוין וכבר חתמה לעונה הבאה.

למעשה הנהלת אתא נאלצה לשנות את התוכניות שלה, תחילה היה מדובר כי תגענה לארץ שלוש שחקניות מנבחרת אזרבייג'אן ואולם התגלו קשיים בהבאתן של שתי חברותיה של יסקובה. במקביל לסגירה עם הזרות נמצאת אתא במו"מ מתקדם עם אחת הכוכבות הגדולות של נבחרת ישראל, אניה ויליקי שהחליטה לחזור לארץ אחרי ששיחקה בשנתיים הקודמות בשורות אלופת צכיה. ויליקי החליטה לפרוש מהנבחרת ובינתיים כל קבוצות הצמרת בארץ מנהלות אחריה מרדף.

מדובר באלופת המדינה הפועל כפר סבא, מחזיקת הגביע עירוני קרית אתא וקבוצתה הקודמת מ.כ. רעננה, שמאז שויליקי עזבה אותה חלה נסיגה גדולה ביכולתה ובהישגיה. כל הקבוצות מחכות להחלטה של וילקי, מבחינתה של אתא זה קשור להחתמה של הזרה השלישית. במידה וויליקי תחתום באתא, הקבוצה תביא שחקנית זרה שלישית שמשחקת כקצרנית. אם היא לא תחתום יביאו שחקנית אמצע.

הנהלת עירוני אתא החליטה כי טטיאנה סמירנובה הותיקה לא תמשיך לשחק בקבוצה, למרות שהיו כוונות כאלה בסוף העונה שעברה. מסתבר שטטיאנה בת ה-37, שעברה ניתוח בגב בעונה שעברה, עדיין סובלת מכאבים ואולם כמחווה על תרומתה הגדולה לקבוצה ישנה כוונה להשאיר אותה במועדון בתפקיד כלשהו.

שחקניות הנבחרת, אדוה זינובר, רון פונטי וקרן גליק אמורות להצטרף לאימוני הקבוצה בתחילת השבוע הקרוב. פונטי עברה טראומה לא קלה בנבחרת כאשר חברותיה לנבחרת החרימו אותה במשחק האחרון נגד נבחרת ספרד. כתוצאה מכך פונטי נושלה מהרכב הראשון ולא שיחקה כלל במשחק.

המגישה מספר אחת בארץ סירבה להתייחס לעניין וטענה כי האירוע כבר מאחוריה, למרות שלא שכחה אותו, והיא לדבריה רוצה להתמקד בעונה הקרובה בקבוצה: "יהיה כייף לשחק העונה באתא", הדגישה פונטי. היא עברה לגור בקרית אתא, מה שיקל עליה מאוד במהלך העונה, והיא תשתלב גם בעבודה עם הבנות הצעירות במחלקה.

הפנים החדשות של הקבוצה הן של נירה ולופר, שמוסרת כי הצטרפה לקבוצה מק.ק. תל אביב, והליברו נועם עידן שהצטרפה מהפועל משגב. מדובר בשתי מחליפות לפונטי וזינובר בהתאמה. משלימות את סגל הקבוצה השחקנית הוותיקה דנה טרטצקי והצעירות בנות ה-17 אור בג וליטל חיניאשוילי.

השתלבה מצוין והוכיחה יכולת גבוהה באימונים. ג'נה (פופובה) יסקובה
השתלבה מצוין והוכיחה יכולת גבוהה באימונים. ג'נה (פופובה) יסקובה (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות