fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: אולנה קרופייויאנסקה הצטרפה לאתא

ביום שני נחתה בארץ הזרה השלישית של עירוני קרית אתא, זו שמופיעה בכותרת (אתם מוזמנים לשבור את השיניים), אוקראינית שמצטרפת אל קרוק הבלארוסית ויסקובה האזרית
אולנה קרופייויאנסקה
אולנה קרופייויאנסקה (צילום: נחום סגל)

בשעה טובה תיפתח היום ליגת העל לנשים בכדורעף. רק שש קבוצות ישחקו השנה בליגה אך זה לא מנע מהנהלת עירוני קרית אתא להתכונן ברצינות ולהכין קבוצה חזקה לליגה.

ביום שני נחתה בארץ זרה שלישית, אולנה קרופייויאנסקה, אוקראינית בת 21, גובהה 1.88 שמשחקת בתפקיד קבלנית. אולנה הגיעה למבחנים ובאימונים הראשונים היא לא הרשימה במיוחד. לעומתה שתי הזרות האחרות, האזרית ג'נה (פופובה) יסקובה, שחקנית אמצע, והבלרוסית נטליה קרוק, שחקנית חוץ, הרשימו וחתמו בקבוצה לעונה הקרובה.

כל שלוש הזרות מתגוררות בדירה שכורה בקרית אתא. את הסגל משלימות, הקפטנית אדוה זינובר, רון פונטי, קרן גליק, דנה טרטצקי, נירה ולופר, נועם עידן, נטלי מלצר, אור בג וליטל חיניאשוולי. למעשה הקבוצה עברה במהלך הפגרה שינויים רבים, פרט לזרות שהוחלפו, לא ממשיכות לשחק השחקנית הותיקה טטיאנה סמירנובה, חוסמת אמצע מצוינת שמתנשאת לגובה 1.98 מ'.

סמירנובה שנבחרה בעונה שעברה לשחקנית השנה של "הד הקריות", הצטיינה בקבוצה בשנים האחרונות, למרות גילה המתקדם, אך בעונה שעברה היא סבלה מאוד מכאבי גב ואף נאלצה לעבור ניתוח. תחילה הייתה מחשבה להעסיק אותה גם בעונה הקרובה, אך הרעיון ירד מהפרק.

שחקנית בכירה נוספת שלא ממשיכה היא פולי ארזי שהצטרפה לקבוצה בעונה שעברה ביחד עם רון פונטי. אתא תפתח את העונה במשחק חוץ נגד מכבי אבן יהודה, שהייתה בעונה שעברה הפתעת העונה אך העונה הקבוצה נחלשה מאוד ולאתא לא צפויות שום בעיות במשחק.

אולנה קרופייויאנסקה
באימון הראשון לא הרשימה במיוחד. אולנה קרופייויאנסקה (צילום: נחום סגל)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות