fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף גברים: נדב בלוך חוזר לאתא

לפני חודש החליטה הנהלת עירוני אתא לשחרר את השחקן הותיק נדב בלוך כדי לקדם את ולדימיר דרנוב. למרבה הצער דרנוב נרצח. אתא ביקשה מבלוך לחזור והוא נענה ברצון, לאור הנסיבות, למרות שנקלט בקבוצה מליגה גבוהה יותר. סיפור עצוב מהחיים
נדב בלוך
"הסיפור עם וובה נגע לליבי". נדב בלוך (צילום: מחום סגל)

הרצח המזעזע של כדורעפן עירוני קרית אתא, ולדימיר ווה דרנוב, בחג הראשון של סוכות, גרם להלם במועדון. עם זאת הנהלת הקבוצה קלטה כי נותר חלל בקבוצה בעמדת הקצרן, שבה אמור היה דרנוב לשחק. הפרדוקס הוא שרק חודש קודם החליטה הנהלת אתא לשחרר מהקבוצה את השחקן הבכיר, נדב בלוך, שאייש את העמדה כדי לקדם את דרנוב, שהתקדם מאוד בעונה שעברה.

 נדב בלוך
"הסיפור עם ווה נגע לליבי". נדב בלוך (צילום: נחום סגל)

בלוך בן ה-37, מתגורר בקיבוץ עין החורש וקיבל בהבנה את החלטת ההנהלה ומיד מצא קבוצה מליגת העל ששמחה לקלוט אותו – אליצור כרמיאל.

רצה הגורל ודרנוב לא זכה לשחק בשישייה הראשונה. בצר לה פנתה הנהלת אתא לבלוך, אחרי הרצח, וביקשה ממנו לחזור לקבוצה. בלוך לא היסס ונענה מיד בחיוב: "הסיפור עם וובה נגע לליבי. הרגשתי צורך לחזור לקבוצה בגלל הנסיבות".

איך קיבלת את הבשורה המרה על הרצח המזעזע?

"הייתי בשוק, למעשה אני בשוק עד עכשיו. ווה היה ילד טוב, שקט, קשה לי לדמיין אותו מסתכסך, או מרביץ למישהו. פשוט ילד מדהים". למעשה אתא חתכה אותך ועכשיו מחזירה אותך.

הכתבה המלאה תפורסם מחר (שישי) במדור הספורט של הד הקריות

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות