fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: עוד וי לקרית אתא

חניכיו של שרון אברהמי התייצבו למשחק מול סוגרת הטבלה, עירוני רעננה, ולא נתנו הצגה, אבל ניצחו 70:80 וממשיכים הלאה לקרית גת
ניהול מצוין. נפתלי בנטוב צילום: אדריאן הרבשטיין
ניהול מצוין. נפתלי בנטוב צילום: אדריאן הרבשטיין

אליצור עירוני קרית אתא ארחה ביום שלישי בהיכל הספורט ברמז את העולה החדשה, עירוני רעננה, שהגיעה למשחק עם מאזן של שלושה הפסדים בשלושה משחקים. הצוות המקצועי ידע שזה מסוג המשחקים שיש בהם מוקשים, כי יחסי הכוחות והטבלה נותנים לפעמים תחושת ביטחון, אולי ביטחון יתר, ואז יכולות לקרות תקלות.

שלוש דקות לסיום המשחק אתא הובילה בנקודה אחת בלבד, החשש מהפסד התחיל לכרסם. ואז שלף אברהמי את השפן התורן, גיא דותן, שבמספר חדירות ופעולות חיוביות נוספות דאג שלא תהיה הפתעה. בסיום אליצור קרית אתא ניצחה 70:80 ורשמה עוד וי בדרך למשימה הבאה.

אתא הובילה למעשה כל המשחק, אבל כל פעם שברחה ליתרון דו ספרתי האורחים חזרו וצמצמו את הפער. רעננה קבוצה סימפטית ולוחמת, אבל זה מסתבר לא מספיק. הגדולה של אליצור אתא העונה מתבטאת בעובדה שהיא קבוצה. אין כוכב על, אין שחקן שמציב בסטטיסטיקה נתונים של 30 נקודות למשחק ועוד 12 ריבאונדים, או 10 אסיסטים, אבל כולם תורמים את חלקם למשימות של הקבוצה וכל שחקן הוא בורג חשוב במערכת. קורה גם ששחקן זה, או אחר, וגם יותר משחקן אחד, תופס יום לא טוב, אבל היתר מחפים ותמיד יימצא השפן התורן שייתן את האקסטרה כשצריך ויוביל את הקבוצה לניצחון.

ניהול מצוין. נפתלי בנטוב  צילום: אדריאן הרבשטיין
ניהול מצוין. נפתלי בנטוב צילום: אדריאן הרבשטיין

בתוך הפאזל הזה משתלב צוות מקצועי מוצלח בראשותו של אבהרמי. מדובר במאמן מצוין עם יכולת לזהות מצבים ולשנות דברים במקום, תוך שימוש נבון בכל הסגל שעומד לרשותו.

כשכתבתי קודם קבוצה, התכוונתי גם לעבודת צוות וגיבוש קבוצתי. לא קל לחבר 10 שחקנים חדשים שהגיעו רק לפני כחודשיים לקבוצה מגובשת, וזו אגב תופעה ידועה בקרית אתא. שחקנים אוהבים לבוא לכאן בגלל העובדה הזו. זה קורה גם בגלל הניהול השפוי של ההנהלה, בראשותו של נפתלי בנטוב, שנותנת את השקט והביטחון לשחקנים ובעיקר לצוות המקצועי. נעים לעבוד במועדון כזה ואולי זה מסביר את העובדה שאברהמי עובד במועדון שלוש שנים בקדנציה הזאת ועבד גם בעבר כמה שנים טובות.

קולעי הנקודות לאתא: ג'וליאן מיילס 17, גיא דותן 15, ג'וינר דאליס ואוראל לב 12 כ"א, גורדון לואיס ולירן מורן 8 כ"א, ג'וי קיזל 6 ותומר גינת 2 נקודות. בתום המחזור הרביעי רק קבוצה אחת נותרה מושלמת _ הפועל עפולה, מאחוריה מדורגות חמש קבוצות עם מאזן של שלושה ניצחונות והפסד בודד. שתיים מהן- מכבי קרית גת ואליצור קרית אתא ייפגשו ביום שלישי בקרית גת למשחק מסקרן. המשחק ישודר בערוץ הספורט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות