fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: יום שלישי השחור של כדורסלני אתא

מכירים את המושג יום שחור של הקבוצה? זה מה שקרה לעירוני עזריאלי קרית אתא ביום שלישי במשחק החוץ נגד הפועל רמת גן. אתא נוצחה 63:50. רק קרן אור אחת הייתה באפילה: תומר גינת
היחיד שבא לעבוד. תומר גינת צילום: אדריאן הרבשטיין
היחיד שבא לעבוד. תומר גינת צילום: אדריאן הרבשטיין

אחרי ניצחון ביתי גדול על קבוצת הצמרת הפועל גלבוע/גליל יצאה ביום שלישי עירוני עזריאלי קרית אתא למשחק חוץ נגד קבוצת התחתית הפועל רמת גן/גבעתיים. קבוצתו של יוסי בונן נוצחה 63:50, אחרי משחק שאפשר להגדיר אותו במילה אחת – חושך.
קרית אתא נקלעה ליום שחור, כולם, למעט הכוכב העולה תומר גינת, היו הרבה מתחת לרמתם הרגילה, בלשון המעטה. זה בא לידי ביטוי כבר בפתיחה שבה הובילו המקומיים, וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 12:17. הפער צמח בתום המחצית הראשונה שהסתימה בתוצאה 22:34 לרמת גן.

  היחיד שבא לעבוד. תומר גינת  צילום: אדריאן הרבשטיין
היחיד שבא לעבוד. תומר גינת צילום: אדריאן הרבשטיין

שבוע קודם החלה קרית אתא במהפך ברבע השלישי. לרגע היה נדמה שההצגה חוזרת על עצמה, לאחר ששחקני אתא הפגינו שיפור ניכר וניצחו את הרבע בתוצאה 13:24. בתום הרבע רמת גן הובילה בפער של נקודה אחת בלבד – 46:47. כולם קיוו למהפך ברבע האחרון, אבל דווקא אז נקלעה אתא לקריסת מערכות מושלמת וסיימה את הרבע עם 4 נקודות בלבד, לעומת 16 שספגה. שיא שלילי חסר תקדים מבחינתה. בסיום 50:63 לר"ג. וגם זה שיא שלילי, 50 נקודות למשחק זה משהו בלתי נתפס. אני לא זוכר שני שיאים שליליים כאלה בקבוצה. אגב היה זה הפסד החוץ הראשון של הקבוצה העונה, אחרי ארבעה ניצחונות.

כששני הזרים של הקבוצה קולעים יחדיו 20 נק' ושני המתאזרחים קולעים יחדיו 3 נקודות, אי אפשר לנצח. למעשה רק תומר גינת הגיע למשחק ונתן את התפוקה הרגילה שלו – 20 נק' ו-9 ריבאונדים. ג'וליאן מילס היה בינוני. אין ספק שאתא זקוקה בדחיפות לשחקן בכיר על המשבצת של ליאור שגב. קלעו לזכות אתא: גינת 20, מילס 14, ג'ויינר דאליס 6, רועי יחיא 5, ג'ורדן לואיס 3 וגל חלמיש 2.
ביום שלישי בשעה 19:00 תארח אתא את הפועל מגדל העמק המתאוששת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות