fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: ג'רמי אלן ואור זינדרמן חתמו באתא

הראשון, שחקן זר, שיחק העונה באומניה מהליגה הקפריסאית, השני שיחק באליצור רמלה. אתא מחפשת זר שני ובכך תשלים את הסגל
שרון אברהמי
הוביל את חניכיו לניצחון משכנע על גליל עליון. שרון אברהמי (צילום: נחום סגל)
שרון אברהמי
שרון אברהמי (צילום: נחום סגל)

קבוצת הכדורסל של אליצור עירוני קרית אתא החתימה בסוף השבוע שעבר שני שחקנים נוספים. מדובר בשחקן זר, ג'רמי אלן ושחקן ישראלי, אור זינדרמן. אלן בן 24, מתנשא לגובה 1.93, בוגר מכללת פלורידה אינטרנשיונל. הוא משחק כגארד ובעונה האחרונה שיחק בקבוצת אומניה הקפריסאית ורשם ממוצע של 19 נקודות, כמעט ארבעה ריבאונדים ושני אסיסטים. אלן ניסה לפני שנתיים להתקבל ל-אנ.בי.אי, ללא הצלחה, אחרי שהשתתף בליגת הקיץ עם ניו אורילנס הורנטס.

אור זינדרמן (24, 1.88) גארד, שיחק בשש העונות האחרונות באליצור רמלה מהליגה הלאומית, למעשה הקבוצה היחידה שלו בבוגרים. הוא היה העונה הישראלי הבולט בקבוצה עם ממוצע של 10 נקודות למשחק, 2.5 ריבאונדים ושני אסיסטים. הוא ניחן ביד טובה לשלוש.

אחרי ההחתמה של השניים מאמן הקבוצה, שרון אברהמי, צריך להביא זר נוסף כדי להשלים את סגל השחקנים לעונה הבאה. הסגל של הקבוצה כולל, נכון להיום, את: קובי אייזיק, כריס ווטסון, נועם לייש, הרן שיפמן, אור זינדרמן, ג'רמי אלן ויפתח זיו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות