fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל נוער: ניצחון טכני לנוער של אתא

לפני למעלה מחודש נפגשו קבוצת הנוער של עירוני אתא ונצרת עלית. נצרת ניצחה 1:2, אך הסתבר כי היא שיתפה שחקן שלא כחוק, שנכנס לשחק בדקה ה~88. קנס 250 שקלים לקבוצת נערים א'.
אני לא מבין את חוסר הגמישות של השופט. יוסי גבאי (צילום: נחום סגל)

לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק בשבוע שעבר על ניצחון טכני 0:3 לטובת קבוצת הנוער של עירוני קרית אתא על הפועל נצרת עלית. שתי הקבוצות נפגשו ב-26.1 בקרית אתא. המשחק הסתיים בתוצאה 1:2 לטובת נצרת עלית, שמתמודדת על העלייה לליגת העל, ואולם הקבוצה שיתפה במשחק שחקן מקבוצת נערים א', ענאן סעאודה, שצבר חמישה כרטיסים צהובים. כל הפרשה מקורה ברצף של טעויות מצד אנשי נצרת עלית שהובילו לפשלה הגדולה. השחקן שולב במשחק רק בדקה ה-88, כחילוף שנועד לבזבז זמן, כשנצרת עילית הובילה 1:2.

מאמן הנוער של נצרת עילית ומנהל הקבוצה לא ידעו שאסור לשתף את ענאן, למרות שבאתר של ההתאחדות לכדורגל הדבר נכתב במפורש. מסתבר כי היה קצר בתקשורת בין מאמני ומנהלי הנוער ונערים א' של הקבוצות. הפשלה הזו עלולה לעלות לנוער של נצרת עלית ביוקר, שכן הקבוצה דורגה קרוב מאוד למובילת הטבלה הפועל רעננה. מבחינתה של עירוני קרית אתא הניצחון הטכני היה כמו אוויר לנשימה.

אני לא מבין את חוסר הגמישות של השופט. יוסי גבאי (צילום: נחום סגל)

הקבוצה שנקלעה למשבר בחודשיים האחרונים ומתקשה לנצח, לפיכך הניצחון הזה עזר לה להתרחק מהקו האדום. לעומת הנוער, קבוצת נערים א' של עירוני קרית אתא נקנסה בסכום של 250 שקלים כיוון שהקבוצה עלתה למשחק נגד מכבי צור שלום, שנערך לפני שלושה שבועות בקרית אתא, באיחור של שלוש דקות. הסתבר כי הקבוצה הייתה מוכנה הרבה לפני שריקת הפתיחה למשחק, אלא שסמוך לתחילת המשחק בדק השופט את צבעי התלבושות של שתי הקבוצה והוא החליט שהוורוד של קרית אתא דומה לבורדו של צור שלום, לפיכך דרש שהקבוצה המקומית תחליף תלבושת. זו הסיבה שהקבוצה עלתה למשחק באיחור של שלוש דקות, איחור שעלה לה בקנס של 250 שקלים.

יו"ר המחלקה יוסי גבאי כועס: "אני לא מבין את חוסר הגמישות של השופט, למה הוא בדק את התלבושות סמוך לשריקת הפתיחה, אם הוא היה בודק קודם לא היינו מאחרים בסך הכל איחרנו בשלוש דקות הוא היה יכול להפגין קצת גמישות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות