fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל נוער: אלמוג אוחיון שווה 100 אלף שקלים

זה הסכום שתעביר מכבי תל אביב לעירוני אתא ועוד 15 אחוז על מכירה עתידית. עומר מידני הושאל למ.כ נשר
אלמוג אוחיון ( צילום: מיקי קופל)
עלה מהספסל וכבש. אלמוג אוחיון (צילום: מיקי קופל)

ביום שני נחתמה סופית עסקת העברתו של אלמוג אוחיון, כדורגלן קבוצת הנוער של עירוני קרית אתא למכבי תל אביב. יש להניח שכבר בשבת הוא יוכל להשתתף במשחק של קבוצתו החדשה, שהיא אלופת הארץ לנוער בשנתיים האחרונות, נגד הפועל כפר סבא.

אלמוג אוחיון ( צילום: מיקי קופל)
עבר סופית למכבי תל אביב. אלמוג אוחיון (צילום: מיקי קופל)

על פי העסקה תעביר מכבי תל אביב לעירוני קרית אתא סכום של מאה אלף שקלים ובנוסף, על פי ההסכם, תהנה קרית אתא ממכירה עתידית של אלמוג לקבוצה אחרת.

הבונוס של אתא יהיה במקרה כזה 15 אחוז מסכום ההעברה. מנהל מחלקת הנוער של עירוני קרית אתא, יוסי גבאי, נשמע מאושר: "יש לנו עוד שחקנים מוצלחים במחלקה, לא פחות מאלמוג, ואנחנו גאים שהצלחנו לעשות עסקה עם מועדון פאר כמו מכבי תל אביב. דיברתי עם אלמוג ואמרתי לו שהוא חייב להישאר צנוע, כמו שהוא היה לכל אורך הדרך אצלנו, כי בתל אביב קל מאוד לאבד את הראש וליפול. אני מאמין בשחקן ובטוח ביכולות שלו ומאחל לו מכל הלב הצלחה בקבוצתו החדשה".

עוד אדם שראוי לשבחים על העסקה הוא הספונסר של עירוני קרית אתא, מיקי קופל, הבעלים של חברת סטארט בע"מ, שהוא גם הספונסר ואוהד שרוף של מכבי תל אביב. למעשה הוא קישר בין הצדדים והיה מעורב במשא ומתן.

עומר מידני, שחקן קבוצת נערים ג' של קרית אתא, שכבש בעונה שעברה 50 שערים, הושאל לאחרונה לקבוצת מ.כ. נשר. שחקן נוסף שהצליח מאוד בעונה שעברה, יובל יאנוס, שמשחק כחלוץ בנערים ג', צד את עיניהם של מאמני הקבוצות באזור, אך הוא ימשיך לשחק בעונה הקרובה בקרית אתא.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות