fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': עירוני אתא בדרך לליגה ב'

אחרי ההפסד ביום שישי במגדל העמק 4:2, היו שמועות שמאמן אתא צדוק מלכה,שהחליף רק לפני חודש את ברוך ממן, התפטר. ביום ראשון הוא הגיע לאימון והקבוצה ממשיכה כרגיל, אבל היא במצב קריטי.
אלי ישראל וצדוק מלכה
אלי ישראל וצדוק מלכה (צילום: איסר רביץ)

 

אלי ישראל וצדוק מלכה
אין שינוי בעמדת המאמן. מימין: אלי ישראל וצדוק מלכה (צילום: איסר רביץ)

אם לא יחול שינוי קיצוני במכבי עירוני קרית אתא הקבוצה תרד בתום העונה לליגה ב'. ביום שישי נוצחה הקבוצה במשחק חוץ בתוצאה 4:2, לאחר שהובילה 0:1 ו-1:2. זה היה המשחק התשיעי ברציפות של הקבוצה שהיא לא ניצחה – שבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו וזה אומר שהקבוצה צברה שתי נקודות בלבד מתוך 27. פועל יוצא מכך, אתא ירדה, לראשונה העונה, אל מתחת לקו האדום עם 10 נקודות, לפניה מדורגת מכבי כפר כנא עם 12 נקודות.

בסוף השבוע הקרוב יסתיים הסיבוב הראשון. למזלה הרע של אתא במחזור האחרון של הסיבוב מחכה לה מובילת הטבלה הגאה הפועל כפר סבא, שנמצאת במסלול לגמרי הפוך מאתא, עם מאזן של 9 ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, והיא מועמדת כמעט ודאית לחזור בתום העונה לליגה הלאומית.

שימו לב, המשחק נגד כפר סבא יתקיים ביום ראשון, ולא ביום שישי, בגלל שכפר סבא תשחק היום בגביע. המשחק במגדל העמק התחיל בצורה משוגעת, כשכבר בדקה ה-16 התוצאה הייתה 2:2. אתא הובילה פעמיים 0:1 מפנדל של הקפטן יוחאי כהן, ו-1:2 משער של עידן גראד, אבל שחקני מגדל העמק השוו פעמיים בדקות 8 (פנדל) ו-16.

מאור ג'נח עקץ פעמיים

הדקה הקריטית של המשחק הייתה הדקה ה-51 במהלכה הורחק חי בן לולו בכרטיס צהוב שני. מכאן באה הקריסה, כמו במשחקים הקודמים אחרי הרחקות שחקנים מהקבוצה. את המסמרים האחרונים בארון נעץ מאור ג'נח, (זוכרים? מלך השערים של אתא בעונה שעברה), בדקות 58 ו-68. אגב אתא הוציאה את ג'נח ממשבר ארוך, אחרי שלא כבש שער ליגה מאז ה-25.10.13. אתא התייצבה למשחק ללא שלושה שחקני הרכב ראשון שהורחקו בשבועות הקודמים: ישראל דרור, אלמוג אוחיון והיימן חיג'אזי. חסרונם היה משמעותי מאוד. הם אמורים לחזור להרכב ביום ראשון. מאידך בן לולו, המורחק הטרי, יחסר. בסוף השבוע היו שמועות כי המאמן החדש של הקבוצה, צדוק מלכה, שהחליף רק לפני חודש את ברוך ממן, החליט להתפטר, ואולם ביום ראשון הוא התייצב לאימון כרגיל.

מנהל הקבוצה אלי ישראל התייחס לעניין: "גם אני שמעתי את השמועות האלה, צדוק לא דיבר איתי ולא פנה אלי ועובדה שהוא הגיע לאימון ביום ראשון. הכל מתנהל כרגיל בקבוצה. לא אגיד לך שהמצב טוב, כי המצב רע, אבל בעמדת המאמן אין שינוי. נמשיך לנסות לצרף שחקנים, בינתיים לא מצאנו, ואם לא נמצא נמשיך עם מה שיש, במטרה לנסות להישאר בליגה".המצב שלכם החמיר מאוד וירדתם מתחת לקו האדום, בנוסף גם עראבה התעוררה. זה נראה רע מאוד מבחינתכם".

"זה נכון. גם כשניצחנו את עראבה 0:1, לפני כשלושה חודשים, אמרתי שהם קבוצה טובה והם לא ירדו ליגה. עכשיו, אחרי שני ניצחונות רצופים הם בקו עליה ובהחלט זה מחמיר עוד יותר את מצבנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות