fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': אילן טל הורחק, שיחק והוענש שוב

אילן טל, חלוץ מ.ס מעלות שותף במשחק קבוצתו נגד עירוני קרית אתא כשהיה אמור לרצות עונש הרחקה. המשחק הסתיים בתיקו 2, אך ועדת המשמעת פסקה על ניצחון טכני ועונשים נוספים
אילן טל
העונה השחורה בקריירה שלו. אילן טל צילום: איסר רביץ

אילן טל לבטח לא ירצה לזכור את העונה שהסתיימה בסוף השבוע שעבר. החלוץ המצטיין שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה~35 שיחק העונה במ.ס. מעלות מליגה א'.
מעלות סיימה את העונה במקום האחרון וירדה לליגה ב'. טל שהתרגל בעשור האחרון להוביל קבוצות לזכייה באליפות ולעלייה לליגה גבוהה יותר, חווה העונה מצב הפוך, אליו הוא לא היה רגיל. טל גם סיים כמעט כל עונה כמלך השערים של הליגה כולה, בוודאי כמלך השערים של קבוצתו. העונה הוא אומנם כבש 13 שערים, מתוכם 11 בליגה וסיים כמלך השערים של מעלות, אך סיים רק במקום השלישי בדרוג הכובשים של הליגה.

אילן טל
העונה השחורה בקריירה שלו. אילן טל צילום: איסר רביץ

אם לא די בכך טל היה מעורב במשחק הכי חשוב של קבוצתו, שנערך לפני חודש בגבעת אולגה, בתקרית שהתרחשה אחרי המשחק וכללה התפרצות שלו לעבר יציע האוהדים של אולגה, לאחר שאלה קיללו אותו. הדבר נרשם בדו"ח השופט, טל זומן לועדת משמעת והוא הואשם בהתנהגות בלתי ספורטיבית והורחק ממשחק אחד. את העונש הזה הוא היה אמור לרצות שלושה ימים אחר כך במשחק קבוצתו נגד עירוני קרית אתא, שנערך במעלות לפני שלושה שבועות.

טל שותף במשחק שהסתיים בתוצאת תיקו 2, אך הקבוצה והשחקן הועמדו לדין באשמה של אי קיום החלטת בית הדין ושיתוף שחקן שלא כחוק. טל נמצא אשם בשני הסעיפים וקיבל עונש קל מאוד – הרחקה ממשחק אחד בנוסף להרחקה עליה נשפט קודם. גם הקבוצה נמצאה אשמה בשני הסעיפים על ידי דיין בית הדין נעם ליובין והיא הוענשה בצורה חמורה – קנס כספי בפועל בסך 1500 שקלים, הפחתת שלוש נקודות ליגה על תנאי על עבירות דומות והפסד טכני 3:0 במשחק עם קרית אתא.

פרט פיקנטי, זו לא הייתה ההרחקה היחידה של טל העונה, בתחילת העונה הגיע החלוץ המצטיין למשחק ליגה נגד מכבי צור שלום, בשכונה בה החל את הקריירה המפוארת שלו. טל הורחק וקבוצתו נוצחה בתוצאה 3:0. בעוד העונה הנוכחית תרשם כעונה השחורה בקריירה שלו עונת 1999 תירשם כעונת שיא בה הוא חגג זכייה באליפות המדינה עם הפועל חיפה.

אגב הניצחון הטכני שנפסק לטובת עירוני קרית אתא לא שינה שום דבר מבחינת המיקום שלה בטבלה, אתא סיימה את העונה במקום התשיעי עם 37 נקודות, אחרי צור שלום והפועל חדרה שמקדימות אותה, גם להן 37 נקודות אך הפרש השערים שלהן טוב יותר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות