fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: עוד ניצחון בדרך לאליפות

בנות אתא יצאו למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא וזכו בניצחון מוחץ בתוצאה 0:3. ביום חמישי בשעה 19:30 יתקיים בהיכל הספורט החדש בקרית אתא בגן נר המשחק השלישי בסדרה. אם לא תהיה תקלה אתא תחגוג עוד זכייה באליפות ותשלים עוד דאבל
אתא נשים כדורעף (צילומים: מתן נחמיאס)

מעופפות הפועל עירוני קרית אתא עשו היום (שני) צעד גדול לקראת זכייה באליפות נוספת. בנות אתא יצאו למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא וזכו בניצחון מוחץ בתוצאה 0:3 (16:25, 22:25, 15:25) תוך שעה ורבע בלבד.

אחרי שני משחקים בסדרת גמר הפלייאוף מובילה עירוני אתא בתוצאה 0:2 והיא זקוקה לניצחון אחד נוסף כדי לחגוג את הזכייה באליפות המדינה ובכך להשלים דאבל גדול, אחרי שזכתה לפני כשלושה שבועות בגביע המדינה.

הפעם, בניגוד למשחק הראשון, קרית אתא שיחקה טוב ומהפתיחה לא נתנה שום סיכוי לאלופה הפועל כפר סבא. כזכור במשחק הראשון שנערך בקרית אתא בחמישי שעבר אתא ניצחה אומנם בתוצאה 1:3, אך היא שיחקה רע, בעיקר בשתי המערכות הראשונות.

מחכות ליום חמישי. שחקניות אתא (צילום: מתן נחמיאס)

כפר סבא התייצבה לסדרה ללא אחת הכוכבות הגדולות שלה, גלית דבש, שתעדר תקופה ארוכה מאוד, בגלל קרע ברצועה בברך. אם לא די בכך, לקראת סוף המערכה הראשונה במשחק הראשון נפצעה גם עינב מוחרר, עוד כוכבת של כפר סבא, שנקעה את הקרסול. ללא דבש ומוחרר, שתי החוסמות הטובות של כפר סבא, לכאורה לא היה לקבוצה מה לחפש מול קרית אתא, שהיא בכל מקרה קבוצה טובה יותר מכפר סבא.

במשחק שנערך היום ראינו את אתא שהתרגלנו לראות, אתא הטובה והדורסנית שנתנה בראש לכפר סבא. בקרית אתא הצטיינו אניה ויליקי הנהדרת, ונטשה קרוק, גם אנה יביסקובה, נטלי מלצר, רון פונטי, הקפטנית אדוה זינובר והמחליפה קרן גליק תרמו את חלקן לניצחון החשוב. בתום המשחק אמר מאמן אתא גל גלילי: "לא היה משחק גדול שלנו אבל בהחלט שיחקנו טוב יותר מאשר במשחק הראשון. אני מקווה שנסיים את העבודה״.

ביום חמישי בשעה 19:30 יתקיים בהיכל הספורט החדש בקרית אתא בגן נר המשחק השלישי בסדרה. אם לא תהיה תקלה אתא תחגוג עוד זכייה באליפות ותשלים עוד דאבל.

משחק טוב. אתא נשים כדורעף (צילומים: מתן נחמיאס)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות