fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יצאו מהמשבר: נהריה ניצחה בחוץ 69:83 את קרית אתא

עכשיו אפשר לומר בוודאות שעירוני נהריה יצאה מהמשבר אליו נקלעה בעקבות שני הפסדי הבית בשבועות האחרונים. החבורה של רועי חגאי חזרה מפיגור והנחילה למארחים מאתא הפסד בית נוסף
עוד יום במשרד. נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עוד יום במשרד. נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המיני משבר שחוותה עירוני נהריה נשאר מאחור. אתמול (שלישי) החבורה של המאמן רועי חגאי יצאה למשחק חוץ נגד עירוני קרית אתא, שהגיע כחיה פצועה עם ארבעה הפסדים מחמשת משחקיה האחרונים. אחרי שפיגרה במשך שני רעבים וחצי, נהריה הפכה את התוצאה, ועם הרבה אופי השיגה ניצחון מרשים 69:83.

המשחק נפתח עם הרבה החטאות מצד שתי הקבוצות. אור זינדרמן מקרית אתא היה ראשון לאפס כוונות ועם 8 נק' אישיות העלה את קבוצתו ליתרון 7:14 אחרי 5 דקות. חגאי הכניס למשחק את אנטון שוטבין, שנראה הפעם הרבה יותר מחובר לקבוצה ועם משחק הגנה טוב שלו עזר לנהריה לסיים את הרבע הראשון בפיגור 21:16.

גם ברבע השני קרית אתא המשיכה להכתיב את הקצב ועלתה ליתרון 27:39, 3 דקות להפסקה. עבירה טכנית שקיבל נועם לייש לאחר שאיבד כדור לנייט מילר, העביר את המומנטום לנהריה שירדה להפסקה בפיגור 43:37.

להט במחצית הראשונה. אור זינדרמן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
להט במחצית הראשונה. אור זינדרמן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המחצית השניה הייתה המשך ישיר של סוף החצי הראשון. נהריה החלה לשמור בהגנה ולאט לאט נגסה בהפרש, עד שהפכה את התוצאה ועלתה ליתרון ראשון 50:51 (דקה 24). משום מה נהריה איבדה את הראש בהתקפה ונראתה אבודה, וקרית אתא ידעה לנצל את ההזדמנות וסל של מרפי הולווי הנהדר קבע 58:60 לנהריה (דקה 28). מילר שהיה בכל מקום על המגרש יחד עם שוטבין שהוסיף את מימד האגרסיביות בצבע וגיא דותן שהמשיך ביכולת הטובה משבוע שעבר, הורידו את נהריה ביתרון 61:65 בסוף הרבע השלישי.

עוד משחק נהדר לזר החדש של קרית אתא. מרפי הולווי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עוד משחק נהדר לזר החדש של קרית אתא. מרפי הולווי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

את הרבע האחרון שתי הקבוצות פתחו עם הגנות אגרסיביות. 4 דקות לסיום המשחק נפרץ השכר, כאשר דותן ומילר עם שתי שלשות אחת אחרי השניה העלו את נהריה ליתרון דו ספרתי 68:78, ממנו לקרית אתא כבר היה קשה לחזור.

בסיום, נהריה משיגה ניצחון חוץ נוסף שמשאיר אותה עם מאזן משחקי חוץ מושלם ומזכה אותה במקום הראשון בטבלה, לפחות עד משחקה הערב של הפועל גליל עליון נגד מכבי באר יעקב. קרית אתא לעומתה עם הפסד בית רביעי העונה שמשאיר אותה עמוק בתחתית הטבלה במקום הלפני אחרון.

נייט מילר: "התחלנו צולע את המשחק ואבל נאבקנו וחזרנו למשחק, שיחקנו נהדר בהגנה במחצית השניה, שמרנו אותם על 26 נקודות". על היכולת הנפלאה שהציג במהלך המשחק הוסיף: "אני עושה מה שצריך בשביל הקבוצה שלי ומה שמבקשים ממני. לא חשוב לי אם אני קולע 40 נקודות או 0 נקודות, אני אעשה כמיטב יכולתי כדי להשיג את הניצחון".

עוד יום במשרד. נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עוד יום במשרד. נייט מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן נהריה רועי חגאי: "היינו שניים לכל דבר. הסתכלתי על הסטטיסטיקה במחצית ועשינו דברים טוב. לא היינו שם מבחינת האנרגיות וזה היה ההבדל הגדול בין המחציות. אמרתי לשחקנים במחצית שאנחנו קבוצה שנבנית מהגנה". על ההתאקלמות של אנטון שוטבין הוסיף: "אם לא הוא, אנחנו במינוס 20 במחצית. חצי ראשון לא באנו והוא החזיק אותנו. השלווה שלו מכניסה אותי לתרדמת, כלומר השלווה שלו ממש טובה לקבוצה. כשאתה מביא שחקן, אתה לא רוצה שהוא ידחוף אנשים החוצה. הוא בשטף וזה תענוג".

מאמן קרית אתא שרון אברהמי: "אני לא יודע למה, אבל הרבע השלישי שלנו בכל המשחקים הוא חלש. ברגע שחוזרים עלינו, אנחנו מאבדים את הביטחון. היינו תוקעים גם בהתקפה וגם ההגנה לא הייתה טובה בחצי השני. יש לנו בעיה בהתקפה, אין לנו נכון להיום מישהו שמסוגל ליצור לעצמו ואנחנו נצטרך לחשוב מה אנחנו עושים מבחינת חיזוק". על המחשבה לקחת אחריות על ההפסדים ולהתפטר אמר: "ברגע שההנהלה תרצה שיהיה שינוי בקטע הזה אני הראשון שאפנה את המקום. אני פה שנה חמישית שברובם רק הצלחות. הולך קשה, אבל אני מאמין בקבוצה ואני חושב אנחנו צריכים לעשות שינוי".

הרבו לקלוע לנהריה: נייט מילר 23 נק', אנטון שוטבין וקני לאוסון 16 נק' כ"א, ערן אסנטי 14 נק' (10 כ"ח), גיא דותן 11 נק'.
הרבו לקלוע לקרית אתא: מרפי הולווי (13 כ"ח) ואור זינדרמן 16 נק' כ"א, סיימון פארין 13 נק', נועם לייש 10 נק'.

ביום שלישי (31.12), עירוני נהריה תארח בעין שרה בשעה 19:30 את העולה החדשה מ.ס. רמת השרון. עירוני קרית אתא תצא למשחק חוץ קשה נגד האחרונה בטבלה מכבי הוד השרון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות