fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעקב פרץ הסיר את מועמדותו במירוץ לראשות השלטון המקומי

פרץ בתגובה: "שקלתי והחלטתי להסיר את מועמדותי מתוך אחריות תנועתית ולאחר שנוכחתי לדעת כי הנושאים שהיו חשובים בראייה ציבורית יטופלו על ידי המועמדים"
יעקב פרץ (באדיבות הליכוד)
יעקב פרץ (באדיבות הליכוד)
יעקב פרץ (באדיבות הליכוד)
יעקב פרץ (באדיבות הליכוד)

יממה לפני הבחירות ליו"ר השלטון המקומי, הסיר ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ את מועמדותו לתפקיד יו"ר השלטון המקומי.  הבחירות ייפתחו מחר בבוקר . 248 ראשי רשויות יבחרו ביו"ר חדש. המתמודדים כעת ראש בראש הם: שלמה בוחבוט, היו"ר המכהן וראש עיריית מעלות- תרשיחא מול ראש עיריית מודיעין חיים ביבס.

אמש (שלישי) החליט פרץ להסיר את מועמדותו לתפקיד. ההנחה היא, שפרץ החליט, בסופו של דבר, להתמקד בתפקידו המרכזי, כראש עיריית קרית אתא. באוקטובר האחרון, זכה פרץ בקדנציה נוספת כראש עיריית קרית אתא והוא מכהן בתפקיד זה 17 שנים. מתוקף תפקידו כראש עיר, משתייך פרץ למרכז לשלטון מקומי ובין היתר, מילא שורה של תפקידים ציבוריים ביניהם תפקיד סגן יו"ר מרכז השלטון המקומי.

פרץ מסר בתגובה: "שקלתי והחלטתי להסיר את מועמדותי מתוך אחריות תנועתית ולאחר שנוכחתי לדעת כי הנושאים שהיו חשובים בראייה ציבורית יטופלו על ידי המועמדים. אמרתי, כי אין מדובר מבחינתי בשאיפה פרסונלית לתפקיד, אלא בקידום מטרות והצבת השלטון המקומי במקום ראוי לו בהתמודדות מול רווחת התושבים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות