fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר ש"ס בקרית אתא: "מניח שתהיה תמיכה נוספת מהציבור"

המועמד מטעם ש"ס למועצת העיר בקרית אתא, מתי אבני, מעריך שתהיה עוד תמיכה מהציבור ביום הבחירות, בעקבות פטירתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל
מתי אבני (צילום: יח"צ)
מתי אבני (צילום: יח"צ)

המועמד מטעם ש"ס למועצת העיר בקרית אתא, מתי אבני, מעריך שתהיה עוד תמיכה מהציבור ביום הבחירות, בעקבות פטירתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל.

אמש (שלישי) התקיימה עצרת נוספת לזכרו  של הרב יוסף במדרשה הממוקמת בסמוך לעירייה ומחר (חמישי) צפויה להתקיים עצרת גדולה  במדרשת אורות ברחוב העצמאות, אליה הוזמנו גם הרבנים הראשיים של העיר. "קשה לבדוק את זה כרגע, אבל אני מניח שתהיה תמיכה נוספת מהציבור בעקבות פטירת המרן. אמנם אנו מדברים על אחוזים מזעריים, אבל אני בהחלט חושב שתהיה עוד תמיכה בציבור", אמר אבני.

רשימת ש"ס, שבראשה עומד אבני, שינתה את פניה לקראת הבחירות הקרובות והכניסה משב רוח צעיר ומרענן מתוך מטרה לעורר שינוי במועצה.

אבני: "ההתמחות המקצועית שלי בתחומי הניהול התקין, קידום נושאי חינוך ותרבות, מינוף ובנייה של פרויקטים שונים במרחב העירוני, ניהול תקציבים והתייעלות יסייעו לי בהגשמת המטרות בעירייה. יחד עם חבריי אני מתכוון להשקיע ולתרום מניסיוני לתושבים ואין ספק שיש לנו הרבה עבודה".

אבני מבהיר, כי מפלגתו לא תהיה חותמת גומי במועצה וכי הוא וחבריו ילחמו למען התושבים שנשכחו בשנים האחרונות. "מועצת העיר קרית אתא מורכבת מ-17 חברים. אסור שיקרה מצב בו לראש העיר יהיה רוב של מנדטים במועצה, זה אסון לדמוקרטיה. בטוחני שאוכל לתרום מניסיוני העשיר ברשויות לטובת התושבים".

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית קרית אתא
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר קרית אתא

מתי אבני (צילום: יח"צ)
מתי אבני (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות