fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: עוד הישג ענק לניקול טרוסמן

זכתה במדליית ארד באליפות דרום קוריאה הפתוחה לנערות בהשתתפות שחקניות בכירות מכל העולם
ניקול טרוסמן
תתחרה בליגת הגברים. ניקול טרוסמן ( צילום: נחום סגל)

ניקול טרוסמן, טנישאי"ת (טניס שולחן, א"ר) אליצור קרית אתא, רשמה לעצמה עוד הישג ענק כשזכתה במדליית ארד באליפות דרום קוריאה הפתוחה שהתקיימה בשבוע שעבר. ניקול, שהוכתרה בשנתיים האחרונות כטנישאי"ת השנה של "הד הקריות", הוזמנה להשתתף במחנה אימונים מיוחד בדרום קוריאה לשחקניות מצטיינות מכל העולם.

זה היה מחנה ברמה גבוהה במיוחד ובסיומו החלה אליפות דרום קוריאה הפתוחה. תחילה התקיימה תחרות לזוגות וניקול שיתפה פעולה עם שחקנית מפורטו-ריקו.

השתיים הגיעו עד שלב רבע הגמר בו נוצחו. בתחרות ליחידות ניצחה ניקול בכל משחקי הבית המוקדם והמשיכה במסע הניצחונות על שחקניות בכירות גם בשלבי שמינית ורבע הגמר תוך הפגנת יכולת גבוהה. רק בשלב חצי הגמר נוצחה ניקול על ידי שחקנית מעולה מדרום קוריאה אחרי משחק שקול. השחקנית הדרום קוריאנית ניצחה גם בגמר וזכתה בתחרות במקום הראשון.

 ניקול טרוסמן
עוד הישג ענק לרזומה המפואר. ניקול טרוסמן ( צילום: נחום סגל)

ניקול סיימה במקום השלישי המכובד מאוד. ההישג שלה גדול במיוחד כיוון שהתחרות לנערות הייתה עד גיל 18 בעוד היא תחגוג את יום הולדתה ה-16 רק בחודש נובמבר. זה אומר שהיא התמודדה מול שחקניות ובגרות ממנה בשנה-שנתיים.

ביום ראשון בלילה חזרה ניקול מדרום קוריאה ואחרי פחות מ-24 שעות היא עשתה את דרכה עם אביה, סרגיי טרוסמן, מביתם בקרית מוצקין למכון וינגייט כדי להצטרף לפנימיית המחוננים שאליה היא שייכת למעלה מחמש שנים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות