fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טורניר הכנה: עירוני נהריה תפגוש הערב את אליצור קרית אתא

עירוני נהריה עלתה לגמר אחרי שניצחה את הפועל גליל עליון 72:79. קרית אתא אחרי הארכה 91:96 על הפועל עפולה.
מוטי מוסקוביץ (צילום: מיכה פישנזון)
מוטי מוסקוביץ (צילום: מיכה פישנזון)

הערב בשעה 19:00 באולם הספורט בעפולה, עירוני נהריה תפגוש את אליצור קרית אתא, במסגרת שלב הגמר הצפוני בטורניר ההכנה שמקיים איגוד הכדורסל לקראת פתיחת הליגה ביום שלישי הבא. באותה השעה ייערך המשחק בבית הדרומי בין עירוני רמת גן לסגנית אלופת הליגה הלאומית מכבי הוד השרון.

עירוני נהריה עלתה לגמר אחרי שניצחה את הפועל גליל עליון 72:79 עם תצוגת כדורסל לא משכנעת. קרית אתא עלתה לגמר אחרי משחק מותח וניצחון שהגיע רק אחרי הארכה 91:96 על הפועל עפולה.

מי שמשחק העונה בשורות קרית אתא, הוא הסנטר מוטי מוסקוביץ', ששיחק בעונה שעברה במדי עירוני נהריה, עונה אותה ירצה לשכוח. מוסקוביץ' נפצע קשה בקרסול באמצע העונה שעברה, פציעה שהשביתה אותו עד סיומה. נגד עפולה הצטיין עם דאבל דאבל 10 נק' ו-11 כ"ח.

מוסקוביץ': אנחנו שמחים על הניצחון נגד עפולה. היה משחק טוב שסידר לנו עוד משחק אימון טוב לפני פתיחת העונה בשלישי הבא. נהריה קבוצה טובה מאד עם שחקנים ומאמנים מצוינים. לצערי, שנה שעברה לא יכולתי כל כך לעזור להם בשלבים המאוחרים עקב הפציעה, אבל בכללי מאחל להם בהצלחה. מאמין שיהיה משחק טוב היום והכנה מצוינת לקראת יום שלישי לפתיחת הליגה . הזדמנות נוספת לנו לבדוק הרכבים ולהמשיך את הדרך שבה התחלנו.

ביום חמישי ייערך גמר הטורניר בין צפון לדרום באולם בעפולה.

מוטי מוסקוביץ (צילום: מיכה פישנזון)
פוגש את האקסית. מוטי מוסקוביץ (צילום: מיכה פישנזון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות