fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד: סייעת בגן הורתה לילדים להרביץ לילד אחר

סייעת בגן ילדים בקריות נחקרה במשטרת זבולון, בחשד כי הורתה לילדי הגן להכות את חברם בן השלוש. הסייעת שוחררה למעצר בית
גן ילדים אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

תחילת הפרשה ביום חמישי שעבר, אז הגיעו לתחנת משטרת זבולון בעלת הגן ואמו של הילד והגישו תלונה נגד הסייעת בחשד, כי העמידה את הילד  במרכז הגן וביקשה מחבריו להרביץ לו. הפעוט, שכנראה החוויה השפיעה עליו, הגיע הביתה כשהוא לא חש בטוב, בכה והקיא. הוריו, שהבינו שבנם עבר חוויה מטלטלת, ניסו לדובב אותו עד שסיפר את אשר ארע בגן. ביום ראשון, מסרה הגננת את סרט הווידאו לידי השוטרים ואחרי שהסרט נערך, צפו בו השוטרים וזימנו את הסייעת אל תחנת המשטרה עוד באותו היום.

ילד אילוסטרציה
ילד אילוסטרציה (פאנתרמדיה)

ביום שני בבוקר, זומנה הסייעת לתחנת המשטרה לחקירה, כשהיא חשודה בהתעללות בחסר ישע בידי אחראי. במקביל, זומנו גורמים נוספים מתוך הגן לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירתה מסרה הסייעת את גרסתה לאירועים ובתום החקירה היא שוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים למשך חמישה ימים. בין היתר, נאסר עליה להתקרב לגן הילדים למשך חודש ימים או ליצור קשר כלשהו עם ילדי הגן או עובדיו במשך חודש ימים.

סגן מפקד תחנת זבולון סנ"צ קובי קרני מסר בתגובה: "ביום חמישי האחרון הגיעו לתחנת המשטרה בעלת הגן שהיא למעשה הגננת ואמו של הילד והגישו תלונה נגד הסייעת שהעמידה את הילד במרכז הגן וביקשה מהילדים להרביץ לו. ביום שני הסייעת הוזמנה לחקירה, היא שוחררה באותו היום למעצר בית של חמישה ימים בתנאים מגבילים. אנחנו המשכנו לגבות עדויות והתיק מתגבש. היא נתנה איזושהי גרסה קצת שונה אבל לא נוכל לפרט כי אנחנו עדיין בעיצומה של חקירה".

ממרחב חוף של המשטרה נמסר בתגובה: "הסייעת נחקרה מסרה את גרסתה שוחרר בתנאים חמישה ימי מעצר בית והרחקה מהגן לחודש ימים".

עו"ד תמי אולמן מסרה בתגובה: "החשודה מכחישה את העובדה, כי ביקשה מהילדים להכות את הילד שישב באמצע המעגל. מדובר בילד שהיכה ילדים אחרים והיו תלונות רבות עליו, כולל העובדה שזרק כיסא על אחד הילדים בגן, באותו היום. לכן, הסייעת רצתה לנטרל אותו, שלא יהיה במגע עם ילדים אחרים ושמה אותו באמצע המעגל. משום מה, הילדים קפצו עליו להכותו והיא מיד קמה ומנעה את הכאתו. היא נשלחה למעצר בית לחמישה ימים והורחקה מהגן לשלושים יום. היא לא פוטרה או הושעתה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות