fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חסר גרוש ללירה: קרית אתא הפסידה 102:98 למגדל העמק

הפסד שישי בשמונה משחקים, כולם במשחקים צמודים, זה כבר יותר מדי ומדאיג. אתא נוצחה ביום שלישי על ידי מגדל העמק והיא חייבת בשלישי הקרוב לנצח את רמת השרון
המום מהסל של חלמיש. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)
המום מהסל של חלמיש. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)

בשבוע שעבר כתבנו כאן כי אליצור עירוני קרית אתא זקוקה לנס חנוכה כדי לנצח במשחק חוץ את הפועל מגדל העמק, בגלל המאזן העלוב שלה במשחקי החוץ. בסוף המשחק התקיים ביום שלישי בקרית אתא, כיוון שבחמישי שעבר סיכמו הנהלות שתי הקבוצות על החלפת ביתיות.

מי שחשב שלא צריך נס חנוכה טעה. אתא הפסידה גם באולמה הביתי 102:98, הפסד שישי בשמונה משחקים, והיא ירדה אל מתחת לקו האדום ומצבה חמור.

המשחק היה צמוד במחצית הראשונה 26:28 למגדל העמק ברבע הראשון, ושוויון 51 בתום המחצית הראשונה. כריס ווטסון התעורר באתא ובמגדל העמק הצטיין אקס קרית אתא וקרית מוצקין לירן מורן.

ברבע השלישי המשחק הוכרע. שחקני קרית אתא איבדו את הצפון, וגם המאמן שרון אברהמי שספג עבירה טכנית. בתום הרבע הובילה מגדל העמק 66:83. זה נראה גמור, אתא עשתה ניסיון אחרון לחזור, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, ובסיום היא נוצחה 102:98.

קלעו לקרית אתא: מייריק פרג' 21, סיימון פארין 15, אור זינדרמן וכריס ווטסון 14 כ"א, ג'רמי אלן 12, מוטי מוסקוביץ' 10, נועם לייש 9 ואלאור תורג'מן 3 נקודות.

כאמור, בתום המחזור השמיני אתא מדורגת מתחת לקו האדום עם 10 נקודות ומאזן של שני ניצחונות ושישה הפסדים. יחד עם זאת אפשר לתקן את המצב עם שינוי אחד. תסתכלו מה קורה בעירוני רמת גן, שפתחה רע מאוד ודורגה מתחת לקו האדום, ובמשחקים האחרונים עשתה רצף של שלושה ניצחונות וקפצה למקום הרביעי.

אתא לא נופלת מרוב קבוצות הליגה, אבל בכל זאת חסר לה משהו כדי שתפרוץ קדימה, חסר גרוש ללירה. הבעיה העיקרית של הקבוצה היא בהגנה, הקבוצה הכי גרועה שספגה הכי הרבה – 734 נקודות ובממוצע כמעט 92 נקודות ספיגה למשחק. זה המון.

עם זאת הקבוצה קולעת הרבה 720 נקודות בשמונה משחקים, ממוצע גבוה של 90 נקודות למשחק. זה אומר שצריך לעשות שינוי בהגנה, חסר אולי ריבאונדר טוב, שגם שומר טוב, וצריך בכלל לשפר את משחק ההגנה ואולי גם לעבוד על האגרסיביות של השחקנים. אולי גם על הנאיביות. לא יתכן שקבוצה תפסיד שישה משחקים, כולם במשחקים צמודים ובתוצאות צמודות. אולי גם חסר שחקן ותיק – מנהיג.

הקבוצה מנוהלת מצוין על ידי נפתלי בנטוב ועוזריו, ויש לה מאמן מצוין בדמותו של אברהמי. הם ידאגו לעשות את השינוי שנדרש, לפני שיהיה מאוחר מדי.

ביום שלישי (10.12) תארח אתא בשעה 19:00 את א.ס. רמת השרון. לקבוצה אין שום ברירה, את המשחק הזה היא חייבת לנצח בשיניים ובציפורניים.

חייב לעשות שינוי. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)
חייב לעשות שינוי. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות