fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חלום מתגלגל

לפני שנתיים נאלץ דני לוי מקרית אתא לעזוב את עבודתו כמנהל מכירות בכיר. במשך שנה ישב בבית עד שגילה מה הוא באמת רוצה להיות כשיהיה גדול: מדריך רכיבה על אופניים.
דני לוי (צילום: אושרי כהן)
דני לוי (צילום: אושרי כהן)

לפני שנתיים, לאחר שעבד במשך שנים ארוכות כמנהל מכירות בכיר בחברות שונות, מצא את עצמו דני לוי בגיל 43 ללא תעסוקה, לאחר שהחברה שבה עבד פשטה את הרגל. במשך שנה הוא ישב בבית ללא תעסוקה, השיל ממשקלו 17 ק"ג והצליח להמציא את עצמו מחדש.

עכשיו, בגיל 45, לוי מקרית אתא הוא אחד המאמנים הבולטים לרכיבת אופני שטח לילדים ומבוגרים בקריות, עכו ונהריה. יהודים וערבים, אתיופים ורוסים, ילדים ונערים משכונות מצוקה ואפילו פנסיונרית בת 70, הם רק חלק מהרוכבים שאותם מאמן לוי, שמעיד על עצמו שכמי שמצא את האושר, לא פחות, בעקבות העיסוק החדש.

ואז הגיע דוד
לוי, נשוי ואב שלושה, עבד כמנהל מכירות בחברה לאנרגיה סולארית, ולאחר שהחברה פשטה את הרגל, מצא את עצמו מתחבט בנוגע לעתידו המקצועי. "שאלתי את עצמי מה הכי מעניין אותי ואמרתי לעצמי שיהיה לי טוב אם אלך לקורס מדריכי רכיבת אופניים, בשביל הנשמה, תמיד אהבתי לרכב ואופניים היו האהבה השנייה שלי", הוא מספר, "כשהגעתי לקורס הבנתי שזה לא מקרי. ישב לידי העוזר האישי של ראש עיריית עכו, דוד חזן. במהלך הקורס הוא סימן אותי ואמר לי: 'אתה עוד תנהל את המועדון בעכו'".

הסיפור המלא היום בעיתון "הד הקריות"

דני לוי (צילום: אושרי כהן)
דני לוי (צילום: אושרי כהן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות