fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חילופי זוגות

בכל פעם בהגיעה למספרה יכולתי להבחין בהילה דמוית כתר המעטרת את ראשה, מלווה בחיוך ענוג החושף שיניים צחורות ומקרין אושר עילאי. השיחות איתה על חיי הנישואים והחיים בכלל תמיד נצבעו בגוונים ורודים. עד שיום אחד היא נעלמה
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

yossi_50_blinkerגם השמיים לא בישרו על הסערה העומדת לשטוף אותם כגל צונאמי ולהפוך את הקערה על פיה. הם היו האוהבים הצעירים, כך גם החברים מסביב ידעו לספר. היא אהבה אותו עד כלות, והוא העריץ את האדמה שעליה דרכה. נולדו להם שלושה ילדים, פרי אהבתם. הוא היה אהבתה הראשונה, והיא מצידה סחפה אותו אליה ברגישות ובנחישות שגרמו לו להמליך אותה למלכה. בכל פעם בהגיעה למספרה יכולתי להבחין בהילה דמוית כתר המעטרת את ראשה, מלווה בחיוך ענוג החושף שיניים צחורות ומקרין אושר עילאי.

השיחות איתה על חיי הנישואים והחיים בכלל תמיד נצבעו בגוונים ורודים, שכל אישה נשואה הייתה חולמת להתעטף בהם. היא הייתה מאושרת בכל פעם שפגשתי בה במספרה.

יום אחד היא נעלמה. לא אופייני לאישה המקפידה תמיד להיראות מתוקתקת כדוגמנית שער בעיתון אופנתי נחשב. דאגה כרסמה בי. בתוך תוכי ידעתי שמשהו לא טוב עובר עליה. כעבור שבועיים, כשאותה תחושה מסרבת להרפות, היא הופיעה לפתע בפתח המספרה.

פניה כבר לא העידו על אושר, ואת החיוך האצילי שעיטר את פיה בקביעות החליפו שני פסים חרושים זועקים עצבות.

״הוא עזב את הבית, יוסי, אתה מאמין?", אמרה, כשהיא בקושי עומדת על רגליה שנשאו גוף שדוף ופנים חיוורות. היא הביטה בי בעיניים דומעות כסכר שנפרץ ובקולה השבור הוסיפה: ״דע לך שדבר לא בטוח בחיים האלה מלבד המוות. את החופשה החלומית שתכננו יחד ניפצה לרסיסים סוכנת הנסיעות שבה התאהב. במקום טיסה לגן עדן, התרסקתי ללב הגיהינום".

(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

חיבקתי אותה. ידעתי שהיא צריכה את זה. הרגשתי את כאבה. יש לך שלושה פרחים בבית, את צריכה להמשיך להיות אמא חזקה עבורם. בכי וכעס לא יובילו אותך למקום טוב. לכבודו שבמרומים אפס טעויות ולכל דבר יש סיבה, ואין לי רצון להלאות אותך בקלישאות שקשות ממילא להפנמה כשהלב עדיין כואב. נשקתי על מצחה והיא הלכה לדרכה וליבי מתפלל עליה.

כעבור שנה היא שוב הופיעה. לקח לי שנייה לזהות שוב את הפנים האצילות והחיוך המלכותי. זו את? שאלתי כלא מאמין למי שתפילתו נענתה כל כך במהרה.

"אני מתחתנת, יוסי! ולא תאמין עם מי!".

לפני שהספקתי להגיב המשיכה בשטף דיבורה: "לפני כחצי שנה חברה ביקשה לשדך לי חבר טוב שלה. כמובן שדחיתי זאת על הסף. הייתי עדיין שבורה. רציתי להיות לבד. היא לא הרפתה. נכנעתי. נפגשנו. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. הוא הצליח לגרום לי להיחשף כפי שאף אדם לפניו לא הצליח. סיפרתי לו את נשמתי.

ופתאום, שקט. אותו השקט שצרח 'לא! זה לא ייתכן!'. באותו הרגע הבנו שנינו. הוא הגרוש של סוכנת הנסיעות שבגדה בו עם בעלי. ובאותו הרגע הבנתי", אמרה לי, ״שלפעמים צריך להתרסק בגיהינום כדי לנחות בגן עדן".

שבת שלום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות