fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת דר נופרים מדווחת על קצב מכירות מואץ

החברה דיווחה על קצב מכירות מואץ בפרויקט נוה נופר בשכונת נווה גנים בקרית מוצקין. גם מתחם המגורים היוקרתי נאות נופר בקרית אתא, זוכה להצלחת מרשימה במכירות.
מתחם המגורים היוקרתי נאות נופר בקרית אתא (צילום: הדמיה אר קריאטיב)
נאות נופר בקרית אתא (צילום: הדמיה אר קריאטיב)

חברת דר נופרים דיווחה בסוף השבוע שעבר על קצב מכירות מואץ בפרויקט נוה נופר בשכונת נווה גנים בקרית מוצקין, לאחר שחנכה שתי דירות לדוגמה, בהשקעה כספית של כ-400 אלף שקלים.

פרויקט היוקרה נוה נופר בקרית מוצקין, כולל 108 יחידות דיור, שיבנו בשני שלבים. בשלב א', ייבנה בניין מיוחד שיכלול 36 יחידות דיור ובשלב ב', ייבנה מגדל יוקרה בעל 72 יחידות דיור. מהחברה נמסר כי לאור ההצלחה הגדולה בשלב א' החלה במכירה מוקדמת של שלב ב'.

בשלב הראשון, הוצאו 36 יחידות דיור הכוללות דירות בנות 5 חדרים מרווחות,  125 מ"ר עם מרפסות של כ-22.5 מ"ר. הדירות כוללות גנים תלויים של כ-9 מ"ר. בנוסף, ייבנו פנטהאוזים מפוארים בעלי תקרות גבוהות בגובה כפול, לופטים, 163 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-53 מ"ר. 90 אחוזים מהפרויקט נמכר ונותרו בו רק שתי דירות ופנטהאוזים אחרונים לאכלוס קרוב.

בשלב ב' של הפרויקט, יוקם מגדל יוקרה בן 17 קומות בעיצוב ארכיטקטוני מיוחד המשקיף לנוף ים ולכרמל. הבניין יכלול 72 יחידות דיור ומוצעות בו דירות עם תמהיל מגוון של גדלים: דירות של 5 חדרים 125-131 מ"ר , דירות 6 חדרים של 135 מ"ר ובנוסף, בכל הדירות מרפסות גדולות של עוד כ-22.5 מ"ר הכוללים גנים תלויים של כ-9 מ"ר. בקומות העליונות של הבניין ייבנו פנטהאוזים מרהיבים בעלי תקרות גבוהות בגובה כפול, על שטח של כ-163 מ"ר עם מרפסות על שטח של כ-53 מ"ר.

מגדל היוקרה מגלם חוויות מגורים מיוחדת ומשלב סטנדרטים חדשים של יוקרה, הכוללים לובי כניסה מפואר בגובה כפול ובעיצוב ארכיטקטוני מיוחד, טרקלין עסקים וחדרי ישיבות, מועדון דיירים ואירועים עם מערכת קולנוע פרטית ויציאה לגינה מעוצבת ומטופחת. הדירות מאופיינות בתכנון מוקפד ,עיצוב אלגנטי ומפרט עשיר במיוחד הכוללת מערכת בית חכם, מערכת מצלמות אבטחה בשטחים המשותפים לצפייה בסמארטפון. הפרויקט משווק על ידי חברת "תלעד פרויקטים" בע"מ.

גם מתחם המגורים היוקרתי נאות נופר בקרית אתא, זוכה להצלחת מרשימה במכירות. לאור קצב המכירות המוצלח, בונה החברה במקביל 2 בניינים  מתוך השלושה.  מתחם המגורים הפרטי כולל  78 יחידות דיור בשלושה הבניינים ומוצעות בו למכירה דירות בנות 4 ו-5 חדרים מרווחות עם מרפסות גדולות,דירות גן ופנטהאוזים מיוחדים. דירות 5 חדרים של כ-120 מ"ר עם מרפסת של כ-15 מ"ר, במחיר המתחילים מסכום של 995 אלף שקלים. הדירות מתוכננות ונבנות בעיצוב ובסטנדרטים הגבוהים של דר נופרים, לכל דירה חניה ומחסן, המחסן צמוד לדירה.

מתחם המגורים היוקרתי נאות נופר בקרית אתא (צילום: הדמיה אר קריאטיב)
מתחם המגורים היוקרתי נאות נופר בקרית אתא (צילום: הדמיה אר קריאטיב)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות