fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא קרה לאתא בעונה שעברה

עונה שלמה הצליחה עירוני עזריאלי קרית אתא לשמור על הבית, כולל שתי סדרות בפלייאוף, אבל את העונה הזו היא פתחה בהפסד ביתי כבר במשחק הראשון. ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ נגד הפועל גליל עליון
עשה את העבודה שלו. ג'ויינר דאליס צילום: דאריאן הרבשטיין
עשה את העבודה שלו. ג'ויינר דאליס צילום: דאריאן הרבשטיין

בעונה שעברה קבעה קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא שיא מיוחד, היא ניצחה בכל משחקי הבית במהלך העונה הסדירה. יתרה מכך, חניכיו של שרון אברהמי המשיכו לנצח בכל משחקי הבית גם בשתי הסדרות הראשונות של הפלייאוף ורק בסדרת הגמר, נגד מכבי קרית גת נוצחו בבית פעמיים, ונשארו בשל כך בליגה הלאומית.

אחרי ניצחון חוץ בשבוע שעבר במחזור הפתיחה על עירוני רמת גן התייצבה עירוני עזריאלי קרית אתא ביום שלישי למשחק הביתי הראשון בליגה נגד הפועל עפולה וקרתה לה תקלה. חניכיו של יוסי בונן נוצחו 82:79, לאחר שפתחו את המשחק רע מאוד ונקלעו לפיגור דו ספרתי לאורך דקות רבות במחצית הראשונה. במחצית השנייה אתא חזרה לעצמה, אבל בסיום נוצחה.

עשה את העבודה שלו. ג'ויינר דאליס  צילום: דאריאן הרבשטיין
עשה את העבודה שלו. ג'ויינר דאליס
צילום: דאריאן הרבשטיין

אתא פגשה קבוצה חזקה שתיאבק העונה על הזכות לעלות לליגת העל. עפולה פתחה מצוין ועד מהרה פתחה פער שהלך ותפח, הרבה בזכות מטווח שלשות נדיר, שכלל 11 זריקות מוצלחות ב~60 אחוזי הצלחה. בתום הרבע הראשון הובילו אורחים 20:25 והפער גדל עד סוף המחצית הראשונה 31:45 לעפולה, אחרי רבע התקפי חלש  מאוד של אתא, שהסתיים בתוצאה 11:20 לעפולה.
אתא פתחה את הרבע השלישי בצורה טובה ועד סוף הרבע הצליחה למחוק את הפיגור ואף עלתה ליתרון.

 

בתום הרבע, שהיה מצוין מבחינתה והסתיים בתוצאה 15:30 הובילה אתא 60:61. בשלב הזה, אחרי שחזרה למשחק, היה נדמה שאתא תמשיך לדרוס ברבע האחרון, אך עפולה לא הרימה ידיים ועד הסיום התנהל משחק צמוד שהוכרע בשניות האחרונות. בסיום כאמור 79:82 לעפולה. בשורות עירוני עזריאלי בלט כרגיל תומר גינת הצעיר שקלע 25 נקודות, קלט 8 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים. גם הסנטר ג'ויינר דאליס עשה את העבודה עם 20 נקודות. הזר השני ג'וליאן מילס קלע 11 נקודות והיה מתחת לרמה הרגילה שלו. גם הרכז ליאור שגב לא היה במיטבו. שגב סבל מפציעה והחמיץ מספר אימונים לפני המשחק.
ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ נגד הפועל גליל עליון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות