fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפעם, לשם שינוי, אתא ניצחה

אחרי שלושה הפסדים רצופים, שני האחרונים מאוד אכזריים, במשחקים צמודים, הגיע תורה של אליצור קרית אתא לנצח במשחק צמוד. ניצחון חשוב מאוד על קבוצת הצמרת הלוהטת מכבי רמת גן
מוטי מוסקוביץ
נתן הצגה במשחק, 23 נקודות ו-12 ריבאונדים. מוטי מוסקוביץ' (צילום: איסר רביץ)

אחרי המשחק האחרון באשקלון, שבו נוצחה אליצור עירוני קרית אתא, שינו פאזה בקבוצה. אם עד המשחק כיוונו באתא לפלייאוף העליון, ההפסד השלישי ברציפות גרם להנהלה ולצוות המקצועי להסתכל אחורה בדאגה. המטרה השתנתה, קודם כל להבטיח את ההישארות בליגה הלאומית בכדורסל, ואם לקראת סוף העונה הסדירה הקבוצה תמצא את עצמה במרחק נגיעה מהמקום השמיני, מה טוב.

מוטי מוסקוביץ
נתן הצגה במשחק, 23 נקודות ו-12 ריבאונדים. מוטי מוסקוביץ' (צילום: איסר רביץ)

חניכיו של שרון אברהמי עלו למשחק, ללא הרכז הפצוע אילן נניקשווילי, בידיעה שהחרב מונחת על צווארם, ולכן צריך לעשות הכול כדי לנצח. קל לומר, אבל ממול ניצבה קבוצת הצמרת הלוהטת מכבי רמת גן, שרצתה גם היא לנצח, כדי לסגור פערים מהצמרת הגבוהה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, ברובו אתא הובילה ורמת גן רדפה אחריה. אחרי 6:14 לאתא בפתיחה, עשו האורחים מהפך ועלו ליתרון 19:22. אתא קלעה חמש נקודות ברציפות וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 22:24.

הרבע השני היה העתק של הראשון, אתא פתחה פער, רמת גן צמצמה ועלתה ליתרון זעיר, אך עד סוף המחצית הראשונה אתא הפכה שוב וירד להפסקה ביתרון 42:46. איש בקבוצה לא התלהב מכך יותר מדי. כי אתא של העונה הייתה לוקחת אליפות אם היו סופרים רק את המחציות הראשונות. ואכן על הפתיחה רמת גן הבהירה שוב כי אין לה שום כוונה לחלק מתנות. חניכיו של עמי נאווי קלעו שש נקודות רצופות ונטלו שוב את ההובלה. הנדנה נמשכה. אתא עלתה ליתרון עליו היא שמרה עד סוף הרבע השלישי 63:68. ברבע האחרון אתא עשתה רושם שהיא תסיים הפעם את המשחק בניצחון ברור, ללא רגעי המתח והחרדות של הדקות האחרונות, שאפיינו את רוב משחקיה העונה. חמש דקות לסיום הובילו חניכיו של אברהמי בפער גדול יחסית 74:83, אבל אתא, כמו אתא של העונה, נתנה לרמת גן לחזור למשחק. זו צמצמה בהדרגה אבל בסיום נשמו באתא לרווחה, אחרי ניצחון דחוק 91:93.

בשורות אתא עשה ג'רמי אלן עבודה טובה. זה לא חדש, אבל הזר השני, דונלד רוטפורד, תרם הפעם חלק חשוב לניצחון. כמה חשוב שהאיש הזה ייתן תפוקה טובה לקבוצה. אבל, עם כל הכבוד לשני הזרים, איש המשחק הפעם היה מוטי מוסקוביץ', שנתן את המשחק הטוב ביותר שלו העונה, עם 23 נקודות ו~12 ריבאונדים. יופי מוטי.

קלעו לאתא: מוסקוביץ' 23, רוטפורד ואלן 19 כ"א, סיימון פארין 18, אור זינדרמן 7, נועם לייש 5 וכריס ווטסון 2. בתום המשחק נשמע היו"ר המסור נפתלי בנטוב מאושר עד הגג: "מה זה ניצחון חשוב, הוד השרון (הקבוצה שבמקום האחרון) ניצחה. הניצחון נותן חמצן לנשימה". יחד עם שמירת הפער מהתחתית הגועשת צמצמה אתא את הפער מהמקום השמיני לשתי נקודות. ניצחון ביום שלישי במגדל העמק עשוי להחזיר אותה חזק לתמונת הפלייאוף העליון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות