fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היוצר מקרית אתא יקרין את סרטו בקריון

הסרט "לא בתל אביב" של היוצר נוני גפן מגיע לגלובוס מקס בקריון ויוקרן ביום חמישי הקרוב
לא בתל אביב (צילום: זיו ברקוביץ')

הסרט "לא בתל אביב" של היוצר נוני גפן מגיע לגלובוס מקס בקריון ויוקרן ביום חמישי הקרוב. גפן בן 30, נולד בטבעון וגדל בקרית אתא, שיחק בסרט של עידו פולק "אף פעם לא מאוחר מידי". הוא במאי כריזמטי ורעב שעתיד להטביע את חותמו על תעשיית הקולנוע הישראלי.

מדובר בקומדיית אינדי חריפה ומשעשעת בהשתתפות טל פרידמן ורומי אבולעפיה. סרט מסע המתרחש בעיירה כפרית בצפון הארץ ובמרכזו מיכה, מורה בבית ספר תיכון (נוני גפן) שמפוטר מעבודתו ובתגובה חוטף את אנה, אחת מתלמידותיו (יערה פלציג), ויוצא למסע הזוי שבמהלכו הוא יוצר קשר חדש עם נוני, אהובת נעוריו (רומי אבולעפיה).

לא בתל אביב (צילום: זיו ברקוביץ')

במהלך המסע פוגשת השלישייה שחקן בשם עופר שכטר (טל פרידמן) קבוצת פמיניסטיות שחוטפות אותו וזמר שפשע בעבר, כשלכל אורכו של הסרט רודפת המשטרה המקומית אחריהם. דרך רצופת מהמורות מובילה אותם ללמוד לאהוב את עצמם – ואחד את השני – בעולם שאיבד את התקווה. הסרט זכה בפרס נמר הכסף בפסטיבל לוקרנו.

גפן  נבחר על-ידי חברת אמריקן אקספרס לקחת חלק בפרויקט "The Young Professionals Project", חממה עסקית לטיפוח והעצמה של טאלנטים צעירים. החברה איתרה תשעה מועמדים צעירים ומבטיחים העוסקים בתחומים שונים – יזמות, אמנות, פעילות חברתית, קולנוע ועוד.

"לא בתל אביב", יום חמישי, 20.12, גלובוס מקס קריון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות