fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הול אכן גמר את העונה, אלכסנדר במקומו

בשלישי הקרוב (19:00) תארח אתא את מכבי הוד השרון, עם אלכסנדר בהרכב.
חזר הביתה. רודני אלכסנדר צילום: דורון גולן
חזר הביתה. רודני אלכסנדר צילום: דורון גולן

את אשר יגורנו בא לנו. בשבוע שעבר פרסמתי כאן כותרת בזו הלשון: "חשש באתא – ג'ימי הול גמר את העונה". החשש התאמת, בבדיקה רפואית התברר כי הול קרע את גיד אכילס, פציעה קשה מאוד, שדורשת ניתוח ותקופת החלמה ארוכה. רודני אלכסנדר חזר במקומו. אתא נוצחה בשלישי ע"י מכבי חיפה 82:84.  בשלישי הקרוב (19:00) תארח אתא את מכבי הוד השרון, עם אלכסנדר בהרכב.

ליבי, ליבי עם אנשי עירוני עזריאלי קרית אתא כדורסל. לפני שבוע הדגשתי כאן כי ינואר 2019 הוא חודש שחור משחור במועדון, אז הבשורות השחורות נמשכות וגם ההפסדים. ג'ימי הול, השחקן הכי טוב של הקבוצה, ומהזרים הכי טובים ששיחקו בליגה הלאומית, קרע את גיד האכילס בשלישי שעבר, במשחק הביתי נגד הפועל כפר סבא. משמעות הפציעה, הול גמר את העונה. הוא ינותח בקרוב בארץ ואחר כך יחזור לביתו בארצות הברית. "זו מכה קשה לקבוצה", אמר המאמן שרון אברהמי, אכן מכה קשה מאוד, כי הול נתן כל משחק תפוקה מדהימה, למעט משחק אחד, וסחף את הקבוצה למקום בצמרת הגבוהה.

את מקומו של הול ימלא רודני אלכסנדר, אוהדי הקבוצה ודאי זוכרים את הסנטר ששיחק כאן בעונה שעברה ובעצמו נפצע בברך ונותח באמצע העונה ואפילו חזר לחלק האחרון של העונה. אלכסנדר לא חזר לכושרו מלפני הפציעה. לא ברור באיזה כושר הוא נמצא היום וכלל לא ברור איך ייקלט בקבוצה, שהשתנתה כמעט לגמרי. אבל ככל הנראה לאתא לא היו הרבה אפשרויות והיא התפשרה על המוכר וידוע. מה שבטוח, אלכסנדר הוא שחקן טוב מאוד.

חזר הביתה. רודני אלכסנדר  צילום: דורון גולן
חזר הביתה. רודני אלכסנדר
צילום: דורון גולן

מעבר לפרשת חילוף הזרים הליגה נמשכת. בשלישי יצאה קבוצתו של אברהמי למשחק חוץ ברוממה נגד קבוצת הצמרת מכבי חיפה. רק לפני כשלושה שבועות נפגשו השתיים באתא. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של אתא, יתרונה נמשך גם ברבע השלישי ועד אמצע הרבע האחרון, אבל אז קרסה ונוצחה 85:82. באופן מפתיע גם במשחק ברוממה היה תסריט דומה מאוד, אפילו התוצאה הייתה כמעט זהה לחלוטין 82:84 למכבי חיפה, אבל ההבדל הגדול הוא שהפעם אתא שיחקה עם זר אחד בלבד, והיא בהחלט ראויה למחמאות על היכולת שהפגינה במשחק. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 50:40 של אתא, ברבע השלישי מכבי חיפה עשתה מהפך ועלתה ליתרון 64:65, עליו שמרה עד הסיום.

קלעו לאתא: יונתן מור (9 רב') 23, דניאל דנינו (אולי סוף סוף חוזר לעצמו) 17, דנזל לוינגסטון (11 רב') 16, קלארק רוזנברג 12, ג'ורדן לואיס 10 וגיא דותן 4.

אברהמי סיכם: "שיחקנו עם זר אחד, אבל היינו מאוד מאוד במשחק, חצי ראשון היינו מאוד טובים, חצי שני פחות".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות