fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגיעו מים עד נפש

את נשף הסיום שלהם, בוגרי מחזור נ"ט של רוגוזין קרית אתא לא ישכחו לעולם, ולא רק בגלל שמלות הערב הנוצצות והחליפות המחויטות שלבשו, אלא בעיקר בגלל האירועים שקדמו לו, ובראשם החלטתה של מנהלת בית הספר ברוריה הספל לבטל את האירוע. הנשף התקיים בסופו של דבר בחסות ובמימון ההורים, אבל הטעם המר נשאר. שעת חינוך?
בית ספר רוגוזין
נכלל בפרויקט. בית ספר רוגוזין בקרית אתא (צילום: אושרת שטיינברג -קרן)

הרשתות החברתיות סערו בסוף השבוע שעבר, כשתלמידי י"ב בבית הספר רוגוזין בקרית אתא פרסמו סטטוסים זועמים. לאט-לאט התבהרה התמונה. התברר, שאירוע ונדליזם בודד במהלך הרונדו המסורתי של השכבה, שנעשה, לטענת התלמידים, על ידי תלמידים שלא לומדים כלל בבית הספר, גרם להנהלת בית הספר להודיע לאולמי ד'אור על ביטול נשף הסיום. בסופו של דבר, לאחר שמשלחות של תלמידים, הורים ומורים, שהגיעו למנהלת בית הספר ברוריה הספל, לא הצליחו לבטל את הגזרה, החליטו ההורים לקיים הם את הנשף עבור הילדים.

וכך, במוצאי השבת האחרונה התקיים באולמי ד'אור הנשף כמתוכנן ואת הרשת מילאו תמונותיהם של הבוגרים והבוגרות חנוטים בחליפות ושמלות ערב עם סטטוסים מתנצחים נגד ההנהלה.

בתחילת השבוע הסערה שככה, אך הדיה ממשיכים להדהד. ההורים וועד ההורים המוסדי מתכננים עכשיו את המשך צעדיהם, הנהלת בית הספר, מצידה, לא תשתתף יותר בארגון הנשף, כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות. יצוין, כי רוב ההורים שהתראיינו לכתבה העדיפו שלא להיחשף.

סיפר השבוע הורה ל"הד הקריות": "ביום שישי שעבר ציין מחזור נ"ט של בית הספר רוגוזין את סוף שנת הלימודים ברונדו המסורתי, אקט מוכר המתבצע בכל הארץ והוא לא קשור לבית הספר. חוזר מנכ"ל מציין, שברגע שמנהל בית הספר יודע על רונדו, מחובתו לדווח למשטרה, ופה תמה אחריותו.

"ברונדו נסעו, לכל היותר, 40 מכוניות, 120 תלמידים מתוך שכבה של 384 תלמידים. היה קומץ של תלמידים שהתנהג בצורה לא נורמטיבית, בין היתר, השליך שקית מים לעבר הצוות החינוכי. בדיעבד התברר, שמי שעשה זאת הוא בכלל לא תלמיד בבית הספר, אבל גם אם כן, מחובתה של ההנהלה היה לדווח למשטרה. המנהלת צלצלה למשטרה, תוך כדי הרונדו, היא לא נערכה מראש".

לדברי ההורים, ביום ראשון שעבר התקבל באולמי ד'אור טלפון מהנהלת בית הספר, בה הודיעה לאולם על ביטול הנשף. בעלי האולם מצידם, אמרו למנהלת בית הספר ברוריה הספל, שעם כל הכבוד לה, מי שסגר איתם על האירוע היא יו"ר הוועד המוסדי רונית צ'רבינסקי.

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"הד הקריות".

 

בית ספר רוגוזין
נכלל בפרויקט. בית ספר רוגוזין בקרית אתא (צילום: אושרת שטיינברג -קרן) 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות