fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם מג'דל כרום תשחק בליגה א' במקום כרמיאל?

חזר הביתה. אמג'ד נמרי (צילום: איסר רביץ)

במהלך השבוע נפוצו שמועות רבות בקשר לקומבינה גדולה שהתבשלה בליגות א'-ב'-ג'. הסיפור החל עם התפרקותה הסופית של כרמיאל/צפת, שלא התייצבה למשחק נגד עירוני קרית אתא בשישי שעבר.

בסוף השבוע שעבר פנתה הנהלת מ'גדל כרום, מליגה ב' צפון א', להנהלת כרמיאל ולהתאחדות לכדורגל וביקשה לשחק בליגה א' במקום כרמיאל. אגב מג'דל כרום נשרה בתום העונה שעברה מליגה א' לליגה ב'. על פי אותה הצעה כל שחקני מג'דל כרום ישחקו בליגה א' תחת השם של כרמיאל. בזה לא הסתיימה הקומבינה, במקביל טובא זנגריה, שמשחקת בליגה ג' מחוז גליל עליון, תשחק בליגה ב', במקום מג'דל כרום, תחת השם של מג'דל כרום. שתי הקבוצות שיקפצו ליגה ישחקו במגרש החדש בטובא זנגריה. מבולבלים? גם אנחנו.

נכון לכתיבת שורות אלה מדובר בשמועות, יתרה מכך, על פי אותן שמועות הנהלת התאחדות לכדורגל נוטה לקבל אותן. אגב אם הסיפור ייצא אל הפועל בעונה הבאה יחזרו מג'דל כרום וטובא לשחק עם השמות שלהן, השאלה אם יצלחו לשרוד באותה ליגה.

הסיפור מתקשר לעירוני קרית אתא שציפתה להחלטת ההתאחדות, שכן משחקה בשישי שעבר נגד כרמיאל צפת בוטל, וכעת השאלה אם יהיה איחוד, האם יתקיים משחק חוזר, או שאתא תקבל ניצחון טכני.

בינתיים אתא המשיכה להתאמן כרגיל ואף צרפה שני שחקנים. בן אוזן (26), מגן ימני שהיה בעונה שעברה שחקן הרכב בהפועל קטמון מהליגה הלאומית והתאמן עד לאחרונה בהפועל אשקלון מליגת העל, חתם בקבוצה. הקשר אמג'ד נמרי חזר לקבוצה לאחר שהושאל לפני כחודשיים לדלית אל כרמל.

חזר הביתה. אמג'ד נמרי (צילום: איסר רביץ)
חזר הביתה. אמג'ד נמרי (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות